Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2009 17:26 - Мексико
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 9060 Коментари: 16 Гласове:
11

Последна промяна: 23.10.2009 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image



Канкун



image



Чичен Итца



image




Акапулко



image




Кабо Сан Лукас




image




Тулум



image





image



Юкатан



image



Монте Албан



image




Ixtapa




image



Mazatlan



image




Мексико Сити



image



Пуерто Валарта







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Страхотно!!!
23.10.2009 17:30
Моя приятелка си изпълно детската мечта с едно пътешествие наскоро по тези места. А аз си избирам първата снимка. Искам в това синьо... ;-)))
цитирай
2. анонимен - Там ми се ходи,муцииии...
23.10.2009 17:40
там и в Египет,абе ходи ми се при пирамидите...:))
цитирай
3. cindy - tili,
23.10.2009 17:42
както казах преди 1-2 поста не са непостижими тези дестинации, горе-долу са си към 2 000 евро за почивка. Но екскурзия не видях сега, защото ако е за едната почивка - не си струва човек да се бъхта до там. Поне за мен, иначе може пък на някой да му хареса. :))
цитирай
4. cindy - Муци,
23.10.2009 17:43
ами айде :)
Била съм в Египет, другаде ми се ходи :))
цитирай
5. анонимен - cindy, на почивка
23.10.2009 18:45
на едно място и аз не бих отишла, но екскурзия по всичките прекрасни местенца определено си заслужава. :)
цитирай
6. mamas - Красиво е!
23.10.2009 19:51
Но 2000 евро за почивка...
Хора, с каква заплата се постига това? За кого в България е постижимо?
цитирай
7. cindy - animo,
23.10.2009 22:12
после поразгледах - има и екскурзии, но не знам доколо са читави с български туроператори. Такива екскурзии много рядко се правят, защото са много скъпи. Най-много да ги правят за сефте и да се упражняват върху теб. А още по-голяма е вероятността екскурзията да не се състои поради липса на желаещи.

Другият вариант е да го направиш през чужда фирма, но пък там ще трябва да се съобразяваш с езика на групата, с която си. Не говоря празни приказки, знам го от първа ръка.

Но въпреки всичко може да се направи, ако човек има желание и необходимите мангизи. Лично аз, ако се вдигна до там освен Мексико ще изръшкам целия регион - и в Гватемала има интересни неща, Перу, Аржентина, Бразилия и т.н. Абе то край нема, но не бих отишла само на една дестинация, като ще ходя чак до там.

И не ми се вижда неосъществимо. Има и готини екскурзии до Китай - що пък не? :))))))


цитирай
8. cindy - mamas,
23.10.2009 22:14
за доста хора.

Да ти намеря ли линк за секс-пътешествия до Тайван? Тук в блога го видях, така че ... :)))))
цитирай
9. анонимен - Има много прелестни необиколени местенца.
23.10.2009 22:15
И като са далече, наистина е по-добре да обходи по-голям район. :)
цитирай
10. cindy - animo,
23.10.2009 22:28
причината си е чисто икономическа. :)
Не знам колко са българите дето всяка година могат да ходят там и да наобикалят различни места.
По-скоро любителите-пътешественици биха се бръкнали за нещо по-скъпо, но поне да видят повечко.

Почивките са си за разглезени персони, които могат там редовно да си ходят и за една почивка да видят 1-2 места. Както бяхме ние в Турция. Ама де е Турция, де е Мексико... :–))))

Между другото имам куп наблюдения, върху хора, които много пътуват служебно - по цял свят. Но ако ги попиташ конкретно за нещо дали са го видели, защото си бил там или си добре запознат - отговорът обикновено е "НЕ". Не е въпросът да си бил някъде и да си му видял летището и пътя до хотела. Ако не си се разходил там, все едно не си бил. Или пък преко сили си видел нещичко си, защото фирмата, в която си бил е имала добрината да те заведе до там. Иначе - дайте ми "пазара'"да си напазарувам.

Пътешествията трябва да са ти страст, за да ги почувстваш, иначе са си просто пътувания... :))))
цитирай
11. анонимен - Пътешествията трябва да са ти страст- съгласна :)))
23.10.2009 22:49
Имала съм подобни колеги, уж много места видели, а всъщност само многото хотели и ако са били с кола - пътищата. Веднъж се опитвах да разходя един такъв в Любляна, обаче предпочете да си гледа мача в хотела, защото "вече нали сме идвали тук, какво пак да й гледаш ..."
Имала съм и от другата порода, с които пътуванията са били много приятни. Позволявали сме си късички отбивки до интересни места и сме използвали всяка свободна минута да се разходим и да видим нещо. Бих пътувала всяка седмица с такива. :)
цитирай
12. cindy - animo,
23.10.2009 23:03
явно разбираш за какво говоря! :) Номерът е да виждаш, а не да гледаш! :)

Говорих с едни колега - изфука ми се, че бил в Китай. И като го питах "Какво видя там?", вече хък-мък, ама аз бях повечето време в завода и пр.
Ами тогава - к'ъв Китай си видял, освен един завод?

Познавам и много други подобни. Днес една колежка заяви, че Виена не й харесвала ?!? Питам я какво е видяла от Виена и какво не й е харесало. Ами била е там на тъгадък, казва ми, че е била в Шьонбрюн и го обикаляла с влакче. Аз като бях там влакче не видях, моля някой да ме поправи, ако греша.
Бях в Операта, дето тя не я е и помирисала и гледах "Жизел".
Та някой като ми каже - бях еди къде си, първо го питам - "Ти какво видя там?" Защото на много места съм била и имам някаква идея. Но да ми кажат - "Виена не ми хареса....." , защото нищо не е видяла от нея, айде сори... :))))
цитирай
13. анонимен - твоят китаец е същият :)))
23.10.2009 23:15
като бивш колега, не спиращ да се хвали за този пусти Китай (тоест - за завода и летището), явно толкова им е достатъчно. Обаче заводи и летища всички сме виждали. :)))
Ако гледат на пътуването като на пазар само, а не на възможност да попият нещо от новата страна, не им се учудвам.

Аз съм на принципа от оня виц, че и командировката е курорт, само че ти плащат за него. :))) И се съчетава полезното с приятното.

Кажи на колежката си, че нищо не разбира. :Р
цитирай
14. cindy - animo,
23.10.2009 23:35
няма какво да й го казвам :) Като поразнищихме темата с влакчето и й казвам "Бе ти нещо бъркаш, там аз влакче не видях", освен ако не е било някаква летна атракция, а аз бях по Коледа.

Майтапът е, че хората се фукат, че са "били" някъде, ако имат пълни лаици насреща. Бях там, бях - онам. ама видя ли нещо? :)

Командировките са си твърде краткосрочен курорт вече по частните фирми, по-скоро чиста хамалогия. Ама не - ако си на бюджетна издръжка, там са си курорт отсекъде, защото ние всички им го плащаме!
цитирай
15. анонимен - за някои наистина думичката "бях"
23.10.2009 23:58
е много по-важна от "видях". Бедни духом хора и без фантазия.

Много се зарадвах за един приятел. Като най-добър търговски представител за последните две години компанията го награди с двуседмична екскурзия до Бразилия. Чакам снимки сега, да попътувам мислено. :)
цитирай
16. cindy - animo,
24.10.2009 13:30
браво на него! :)
Но както имам представа от този тип работа, не мисля, че му е безплатна.
Човекът с кървав пот на челото си ги е изкарал тези две седмици. Честити да са му! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4130349
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930