Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2010 22:20 - Лондон – най-новата ми любов!
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 3335 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 01.06.2010 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

За да пиша за Лондон съм двойно предизикана – от мои приятели, които ми казват „Не се отказвай! Пишеш толкова хубаво!”, за което естествено – Благодаря!:)  А от друга страна са хора, които ме питат,  защо съм в категория „Туризъм” след като пиша (или по-скоро съм писала) и доста други работи ?!?

Отговаряйки и на едните, и на другите пускам този постинг. Кой каквото разбрал, разбрал...
 

Продължението на текста е тук!



Тагове:   Лондон,


Гласувай:
11



1. avtora - Като Нови Пазар
30.05.2010 22:21
второ място няма
цитирай
2. cindy - Май не те разбирам
30.05.2010 22:23
баш на къде биеш, но мен много ме накефи! :)))))
цитирай
3. malkiatprintz - Хехе. . . Усещането за даденото м...
31.05.2010 03:14
Хехе... Усещането за даденото място е може би най-страхотното преживяване в едно пътуване, Синди :) Поздрави за новата блог-къща :) Нещо не ми даде възможност да коментирам там, та затова, засега – тук.
цитирай
4. cindy - Радвам се, че и ти мислиш така, Фил :)
31.05.2010 08:50
За мен това е най-важното - как се чувстваш на дадено място, а аз се почувствах страхотно! Със сигурност пак ще отида.
Като бях преди в Париж и минавах през един прекрасен слъчнев августовски ден през градините на Тюйлери и си виках: "Искам пак! Искам пак да дойда!" И там ми беше много хубаво, както и в Прага, Виена, Рим, Венеция или Франкфурт и прочее да не изброявам, но в Лондон се почуваствах прекрасно, освободено и като в едно по-хубаво "като у дома си" :) И в България ми е хубаво като пътувам по красиви места, както последния манастир "Седемте престола" или пък каньона Еден, където беше достра екстремно, или по Родопите....

Мини пак по-нататък в новата къща, още не съм се нанесла дет се вика. Ще гледам да кача повече снимки от Лондон.
А преди това ходих по Крушунските водопади, Ловеч, Деветашката пещера, Царевец, Трявна и оттам имам доста снимчици.
Лека седмица! :)

P.S. За коментар там трябва май да си регистриран, поне в Google. Има опции от падащо меню.
цитирай
5. benra - наистина
31.05.2010 10:05
снимките не могат да предадат усещането, атмосферата, духът. ТОва му е хубавото на пътуването-потахяш се в духа на мястото и сякаш пиеш от него.
За Лъндон съм чувала само страхотни неща, както и за лондончани...
А тук...липсваш
цитирай
6. cindy - benra,
31.05.2010 10:33
да ти кажа честно преди да заминем ми беше притеснено, защото пътувахме частно. Миналата година в Рим пак по същия начин пътувахме, но преди това не помня да съм се притеснявала.
А сега - понеже градът е доста по-голям, пък и оня вулкан дето пръскаше прах наоколо... и ми беше едно спечено преди да тръгна, а и летищата затворени предния ден, бе... мани, мани. Багажът го намятках на две-на три преди пътуването и прекалено много неща носех. Добре, че е на колела, иначе щеше да ми се стъжни животеца :)

Обаче още на вторият ден си плувах като риба във вода там. А и ингилизите приятно ме изненадаха, много любезни се оказаха. Като спреш някого да питаш нещо и толкова ти се радва, все едно цял живот е мечтал точно тебе да те види! :))))) И на опера даже отидохме без да сме го планирали, изобщо чарът на цялата работа беше в импровизациите, карахме без "задължителна", а само с волна програма. :) Но се справихме учудващо добре, като се имат предвид големите разстояния там. И като ме пита някой, който е бил там "Какво видяхте?" Отговарям "Всичко! Питай ме!" :)))

Естествено, че има още неща за гледане и живот и здраве пак ще отида, но ще наобколя и извън Лондон. Този месец пак ще пътувам по странство, както и другия, така че наминавай и към новото къщЕ, може да пусна и други нещица.
Весел и усмихнат ден! :)
цитирай
7. krotalka - Привет Синди!
31.05.2010 17:59
Добра разходчица си направила. Не знам защо, но си мислех, че германките са нах-безвкусно облечените жени в Европата...
Радвам се, че влезох днес в блога и попаднах на твоя постинг!
цитирай
8. razkazvachka - ходих Там - видях, кефих се на Камика...
01.06.2010 01:45
човек наистина се чувства като у дома в Лондон - ама транспортаааааа...

Питай ме сега, ако за утре ми предложат да избирам пътуване до Лондон или пътуване до Варна, кое ще ми е по-лесно и бързо и евтино.... и как не отидох до Варна миналата седмица, щото ми беше безкрайно далече....
цитирай
9. cindy - Здрасти, Кроти,
01.06.2010 09:01
не е верно, че германките са най-зле облечените. Те са безвкусно, но спретнато облечени, докато в Лондон.... мамата си трака! :)
Този месец ще ходя до Бавария, ама ти си май далеко от там.
цитирай
10. cindy - Камикът е супер :)
01.06.2010 09:09
Какво му е на транспорта? Бесен е, но това е част от тръпката :)))))
За по-евтино - не е по-евтино до Варна, айде да не се лъжем :)
Лично аз пак бих отишла до Лондон, но не веднага. Някъде другата пролет.

цитирай
11. eien - Постингът е за първа страница
02.06.2010 16:56
И ако не го сложат, ще си го преглеждам аз, в моята първа страница!
цитирай
12. cindy - Хе-хе :)
02.06.2010 17:25
Вече няма за кога да го слагат, отпреди 3 дни е.
Ще пусна още снимки от Лондон като имам време.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117006
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031