Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2010 15:40 - Мармарис - снимки
Автор: cindy Категория: Туризъм   
Прочетен: 9262 Коментари: 10 Гласове:
19

Последна промяна: 27.11.2010 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Поне за мен морето не е далечен спомен, бях там преди около месец. Но ми е приятно да си го спомня, въпреки че навън не е зима, не е и есен, някаква природна аномалия си е... Но морето си е нещо друго :)




image



image



image



image



image



image



image



image



image



image


image



image



image



image



image



image



image


И накрая една обобщаваща снимка :))))))











Тагове:   Мармарис,


Гласувай:
20



1. karambol5 - ;))))))))))))))))))))))))))...
27.11.2010 16:50
;)))))))))))))))))))))))))))))
Обобщавата снимка ме разби :)))))))
Хубаво си е моренцето , въпреки природната аномалия навън ;))))))))))))))
цитирай
2. abanos - Красота...
27.11.2010 16:55
За пореден път разходката е разкошна!Кееееф!И каква музичка....мммммммммм
цитирай
3. cindy - karambol,
27.11.2010 16:56
що? Не е ли вярно? :)
И там имаше аномалии, сутринта ни пра много як дъжд, направо порой!
Бяхме в богаташкия квартал на Мармарис и точно бяхме седнали в едно заведение, защото една група ирландци там ни казаха, че било супер! :) и се изля страхотен дъжд. Ние бяхме на сухо под тентата, пиехме си бирка и ни беше гот.

След това следобед пекна разкошно слънце, тези снимки тогава са правени. После и на плаж ходихме, нищо че беше края на октомври. Но водата беше супер мръсна, сигурно от дъждовете. Но някои мераклии даже се изкъпаха, въпрос на вкус! :)

цитирай
4. cindy - abanos,
27.11.2010 17:00
радвам се, че ти е харесала :)
Това е един от малкото постове, където не показвам разни забележителности, а само атмосферата на мястото.
Затова и качих тези снимки - пълен релакс! :) А и музичката си пасна чудесно :))
цитирай
5. joysii - Страхотно е! Била съм там на почивка ...
27.11.2010 18:15
Страхотно е! Била съм там на почивка - нещо като пътешествие с приятелска кампания. Супер си изкарахме.

Какви яхтички само.....!
цитирай
6. cindy - Колко му е да си изкара супер човек, като е отишъл само пАри да троши :)
27.11.2010 18:51
Въпреки че познавам и хора, които са все от нещо недоволни и сами си съсипват изкарването, а и живота, ако погледнем философски.
Имам една такава колежка, вечно недоволна, вчера бяхме излезли през обедната почивка и тя казва:
- Харесвам това време!
- За пръв те чувам нещо да харесваш! - измайтапих я, но си е вярно. Иначе е симпатяга, но това постоянно мрънкотене е доста досадно за околните.
Тя и на екскурзии като ходи все нещо недоволства, да се чуди човек за какво си дава парите да пътува.
Поне аз като пътувам гледам да си избия парите откъм впечатления, добро настроение и красиви снимки. :))
цитирай
7. joysii - Ама разбира се - когато тръгнеш на ...
27.11.2010 19:00
Ама разбира се - когато тръгнеш на пътешествие се настройваш да посрещаш и проблеми и известни пречки.На тези дребни неща не се обръща внимание.На всичко гледаш с чувство за хумор.Авантюристичния дух да преобладава.
цитирай
8. hristo27 - От мен имаш "отличен" за ...
27.11.2010 20:01
От мен имаш "отличен" за постинга!
цитирай
9. cindy - joysii,
27.11.2010 23:09
виж сега - то си е начин на настройка към живота, не го правя само като отивам на пътешествия.
Гледам така да съм и в ежедневието, не винаги ми се получава, понякога и аз се ядосвам за глупости.
Но има хора, на които целият свят им е крив и даже им е длъжен за нещо. Не се усещат как се самоизяждат отвътре по този начин.
Стига толкова за тях, прекалено внимание им отделих, но се сетих за колежката вчера и оттам се почна. :)
Весел уикенд!
цитирай
10. cindy - hristo,
27.11.2010 23:11
благодаря! :)
Мотивираш ме и снимки от други места да кача, но ще стане по-нататък.
Лека вечер! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126518
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930