Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 10:23 - Я да се посмееем ...
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 2148 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2008 10:28


... нов месец, нов късмет ... :))))

.
Две баби седят на една пейка, 40 градуса жега. Едната казва на другата:
-Пенке, не ти ли мирише на мърша? Пенкеееее! Пенкеее!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Иванчо пита Марийка: Виждала ли си някога крокодил, скрит в зеле? Марийка отговорила: Ми не. Иванчо казал: Еми щото се е скрил...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Срещнали се 2 рака на морското дъно, единия тъжен.
- Какво има, попитал другия
- Мани, лоша работа. Откриха ми човек на белия дроб...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Час по рисуване.
Иванчо рисува майка си и татко си. Учителката забелязва, че косата на таткото е синя.
- Иванчо, защо си нарисувал косата на баща си синя?!
- Нямам плешив цвят, госпожо!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Обичаш ли туршия?
- Не, не мога да я ям.
- Защо?
- Главата ми не влиза в буркана. А и да влезе, ми люти на очите.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Срещат се двама швепсове и трима лимонади и швепсовете питат : каква лимонада искате?
Лимонадите отвръщат : Няма нужда.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Двама кривогледи се разхождали по пътечка в гората и се блъснали.
- Абе, що не гледаш къде ходиш, бе?
- А ти що не ходиш там, където гледаш?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Две патерици си говорят и едната казала на другата:
-Май нещо куца между нас.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Студент тотално се дъни на изпит. Професорът казва:
- Добре, колега... Ще ви задам две гатанки. Ако познаете дори една от тях, ще ви пиша три...
- Ами, добре!
- Първата е: "Без прозорци, без врата, пълна къща със деца!" Що е то?
Чудил се студента, чудил се и накрая изръсил:
- Ами гъза!
- Не познахте, колега! Отговорът е краставицата! А сега втората гатанка: "Две ушенца, две ръчички!" Що е то?
- Е, ами то това няма отговор.
- Има, колега, има... ножицата!
Професорът, няма как, му писал двойката и студентът си излязъл...
- Е, как е, много ли гадни въпроси задава? - питат колегите.
- Ами... някакви гатанки шибани.
- Какви?
- Ами: "без прозорец, без ръчички, пълен гъз със краставички"
- Е, че то това няма отговор...
- Ами и аз това му казах, ама той: ножица било!

:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хахахахаха
01.08.2008 10:37
хахахаххах
цитирай
2. fenris - .....
01.08.2008 11:50
Иванчо се прибира от училище:
- Тате, имам две по български език.
- Защо бе, сине? - пита баща му.
- Ами даскалката каза: "Марийка влиза в гората с Пешо и излиза с Гошо. Какво е Марийка?"
- Как какво бе, курва! - казал баща му.
- Ами и аз така казах, ама тя каза, че е подлог.

цитирай
3. luben - още...
01.08.2008 18:12
- Прибирам се аз от командировка, отварям гардероба, а вътре - пак любовника на жена ми!
- !?
- И аз му викам: "Абе идиот, колко пъти да ти обяснявам, че преди половин година се разведохме и тя не живее тука вече.."


Шефът на малка фирма събрал всичките си четирима подчинени и им казал:
- С голямо съжаление ви съобщавам, че трябва да уволня един от вас...
- Аз съм от малцинство! Ще те съдя за расова дискриминация - казал чернокож служител.
- Аз съм жена! Ако ме уволниш, ще те съдя за полова дискриминация!
- А аз ще те обвиня в незачитане на възрастните - казал побелял служител.
Тогава всички погледнали към беззащитния млад, бял мъж. Той размислил за момент и после казал:
- Мисля, че аз бих могъл да бъда гей...

- Ето, виждаш ли, че и татко може да те изкъпе, а ти разправяше, че без мама няма да се справим.
- Да, но мама винаги ми сваля обувките, когато ме къпе.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117739
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031