Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2009 16:25 - Умоляват се пътниците да напуснат влака
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 4167 Коментари: 11 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Това съобщение го чувам всяка сутрин и се дразня. Днес не го чух и затова пост ще посветя на липсата му. Започва така „Сердика.Крайна станция. Умоляват се…” дъра-бъра - да не го повтарям пак. Ами ще го напуснат, какво повече да правят там – да се върнат обратно за Обеля ли ?!? Ако някой е глух и не е чул, че е крайна станция и умоляването няма да чуе. Ще трябва „метриста” да го натири индивидуално. Казах „метриста” по аналогия с „бариста”, заради което и в спор влязох тук в блога. Но всъщност ватмана в метрото как се казва – „оператор на метро-единица” или нещо подобно, ъ?   Другото, което ме дразни в метрото е, че като спре и докато се тутка народът да слиза, въпросният ватман, дето не знам как точно се зове, си прави майтапа веднага да пусне записа със сластния женски глас „ Внимание, вратите се затварят. Следваща станция – „Опълченска”(примерно). И народът като курдисан почва да щурмува вратите, докато онези се точат да слизат. Сигурно му е скука по цял ден да се мотка под земята „Сердика- Обеля” и обратно, затова се весели като насажда напрежение сред клиентелата, която сутрин е доста изобилна, пък и вечер в пиковите часове. С други думи – я се по-живо, поразмърдайте си …, какво се мотаете, това тук да не ви е Борисовата градина, ама – ха…   Като казах сластен глас и се сетих за записа на онзи дама, която любезно ви казва „Набрали сте несъществуващ номер... и т.н.”. Не знам дали за записа не са използвали гласа на Силвия Лулчева, но много сладострастно звучи. Веднъж в служебната суматоха, когато трябваше спешно да се свържа с един номер, като го чух това съобщение и не издържах: „Имам чувството, че на секс телефон съм се обадила” и изимитирах артистично съобщението. Колежката си умря от смях, въпреки че на мен не ми беше много до смях тогава.   Но върхът със записите е Автогара София – те „избиват рибата” тотално и поголовно!!!!! Трябваше ми някаква справка – намерих им сайта, звъня на някакъв номер и ми се включва автоматична информация. „Ако ви интересува еди-какво – натиснете 1, ако еди-що – 2, …” и т.н. почти до безкрай. Натискаш каквото трябва и пак се почва „ Ако.... натиснете 1, …2,….3,…” На второто завъртане на „рулетката” вече не издържах и затворих. Викам си – „Бе тези от Автогарата големи хитряги – докато стигна до инфото, голямо набутване ще падне…” Все едно чакам информация от друга Галактика. Ти си натискаш бутоните, „таксиметърът” си върти, музики разни ти пускат – купон отвсякъде!   Голяма работа са тези записи – дума да няма, само трябва да имаш сили да ги изтърпиш! :))




 


Тагове:   напуснат,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Не са те помолили
24.02.2009 16:36
да напуснеш влака, защото си била в стара мотриса. В тях можеш да си седиш колкото си искаш, никой за нищо не те умолява ;)
цитирай
2. cindy - Не знаех, че има възрастова дискриминация и сред мотрисите :)
24.02.2009 16:42
Мислех, че метриста се е разсеял нещо. Май за пръв път случвам бабата на мотрисите - иначе всяка сутрин ме умоляват. Вчера даже два пъти един след друг - явно човекът беше решил да ускори нещата :))))))
цитирай
3. benra - хаха
24.02.2009 17:08
винаги когато чуе това съобщение,дъщеря ми казва-аз пък няма да напусна влака, а да видим какво ще стане. И двете реплики са се превърнали в някакъв своеобразен ритуал.
Случвало ми се е обаче да пътувам от опълченска към Сердика и да чуя,че следващата станция е Константин Величков-за шаш и паника на не-редовно пътуващите:-))
цитирай
4. gothic - А, в метрото е купон, вика мадам и ...
24.02.2009 17:26
А, в метрото е купон, вика мадам и треска я тресе кво ще стане като тръгне до Младост...:))))
цитирай
5. estrella - Любимо ми е
24.02.2009 20:52
когато при отварящи се врати на К. Величков се чуе - внимание, вратите се затварят, следваща станция - константин величков. Или насред тунела, в движение - станция опълченска. Да се чудиш и да се маеш. И въпреки това метрото е най-сносното от транспорта в софия:)
цитирай
6. rummi - мислех да пусна автоматичен коментар,
24.02.2009 23:48
но... какъв смисъл, като няма да чуеш гласа ми :-)))))
цитирай
7. cindy - Добро утро! :)
25.02.2009 09:10
benra, пак ме умоляваха днес и слязох - що да чиня??? :)))
цитирай
8. cindy - gothic,
25.02.2009 09:13
купон си е отвсякъде :) Вече се чувствам като у дома си там. Намерих му цаката - излизам по-късно, за да избегна навалицата, качвам се на последните вагони - там е по-рахат, пък и без друго излизам от задния вход. Даже успявам вече и да поприседна, не че много ми се седи, но народната мъдрост гласи ".. като можеш да седнеш, не стой прав, като можеш да се возиш, не ходи пеш..." и други подобни :)))))
цитирай
9. cindy - estrella,
25.02.2009 09:15
ами забавлява се metrista, да не е лесно цял ден да се лашкаш напред-назад под земята. Ми той си е като миньор един вид - само дето не кОпа :)
цитирай
10. cindy - rummi,
25.02.2009 09:20
ами пусни го де :) Даже знам какво ще ми кажеш: "...усмихна ме..." :))))) Любимият ми израз :)
цитирай
11. zaw12929 - Упорството е заложено у всеки, к...
02.03.2009 07:38
Упорството е заложено у всеки, както и способността да забравя правилата. Затова има лица компетентни, задължени да ги напомнят и това може, да е дразнещо. Може да е забавно, ако решим и заповядаме на моъка си да се занимава с по ажни щеща
Постинга е полезен, ако изясни това, че има и неизбежни неща. Едни са катастрофи. Други- като този- предотвратява катастрофа, защото иде реч за човежки живот! Направете го забавление и ... животът продължава
Мартенски привет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4116946
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031