Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 19:27 - Как се търси апартамент в Рим
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 8111 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2009 19:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Трудноооо, трудно се търси. А още по-трудно се намира. Не че няма бол апартаменти в Рим – има колкото щеш. Е това е проблемът. Гледаш, гледаш – изтекат ти очите, замае ти се главата… Пък и нали сме българи – гледаме да няма голямо набутване, защото  няма да го купуваме този апартамент, я! За 5-6 дена – много важно какъв ще е точно, но… Тук има едно голямо НО! Хем не е важно, пък хем си е бая важно.   Защото тъй и тъй пари даваш, поне да го вземеш на добро място, за да не си откараш половината престой в придвижване до историческия център. Ние това отиваме да гледаме – историята, дето наднича от всяко кьоше на въпросния център. И така що апартаменти изгледах днес – мани, мани … Онази сага с австриеца, на който му търсих къща в полите на Витоша ми се видя като детска приказка. Пък и цялата отговорност е легнала на крехките ми плещи – другите туристки съвсем готовански заявиха, че се доверяват на моя вкус и каквото реша – това ще е. Много йезуитски номер – за да могат после кусури да търсят и да мигам гузно на парцали, ако нещо не е баш както трябва.   Свързвам се с разни агентки, едната така ми подпали фитилите, че доста се притесних. Март - вика тя - си е high season и са останали available само ето тези апартаменти от ценовата група, която ви интересува – и ми праща 7-8 линка. Вчера й писах и за 2 от тях, които ми хванаха окото, днес – отново писах, но досега не е благоволила да отговори. Щом ме игнорира – захващам се с друг сайт, да не е единствената агентка в Рим! Хайде-де! Тя ще ме търси после, ама късноооо :)))) 

Другата агентка – веднага откликна, преди час ми пише - пращай 20% капаро до 17 часа на 2 март и всичко ще е ОК. Как да ти ги пратя, по водопровода ли? Но пък тя откъде да знае, че сме спретнали всенароден купон до 4 март ?!? Информирах я за тази подробност, че просто няма как – откъде да изнамеря на 2 март банка, дето да работи. И така сега – седя и се триумя – дали да си съсипя празничните дни като продължавам маркетинговите проучвания на пазара на недвижимостите в Рим, да разчитам ли на съпричастността на агентката да ми запази апартаментчето до 4 март, или да тегля една целокупна майна на пейзажа и ще го мисля на свежа глава след празниците. Нещо към третия вариант ме тегли ... 
Но вие ако имате някакво инфо по въпроса, може да споделите и да ми поулесните нещата. Many thanks in advance :)  




Тагове:   апартамент,   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. artanis - здрасти
27.02.2009 20:28
нали знаеш, че там от 12 до 3 е почивка. Освен това, те не бързат да ти пробутат апартаментите си, защото клиенти винаги има, а и в крайна сметка е важен сладкият живот.

Ако бях на твое място, не бих разчитал на и-мейли. Бих се обадил по телефона и бих обяснил на италиански ситуацията. С търпение и разбиране.

Когато си book-вах апартамент в Италия миналата година, също искаха предплата, но и всичко мина като по ноти. После бяха много любезни и останах много доволен.

поздрави:
цитирай
2. krotalka - Е за това не мога да ти помогна.
27.02.2009 21:19
Да не забравиш да пишеш, как си се справила.
Искам да покажеш и снимки от Рим.

Успех.
цитирай
3. primavera - Български манталитет...
27.02.2009 22:30
Тъжно ми стана, като прочетох думите ти. За присмех сме пред целия свят, някои се изненадват и питат защо, други свиват рамене , защото знаят, че е невъзможно да го променят. Трети псуват с продължението:"Аре, бе ноу си отворена"!!! Това и още нещо! Ако наистина ви интересува РИМ, не търсете в самия център квартира за престоя си и ако стигнете до там, не ползвайте такси, ако не искате, както нашево брата, таксиджия, 10 кожи да ви смъкнат. Града е свикнал с туристите и всеки ще те упъти, ако му кажеш няколко разбираеми думи на италиански!!! Автобусния шофьор ще ви обясни с пълни подробности и ще ви съобщи кога да слезете. Довери се , без майната му, на агентката. Не разчитайте на английския си, защото иате пред себ е си една прекалено горда нация, която иска да знаете езика й. А средния Италианец, не знае друг език, освен своя!
цитирай
4. cindy - Здрасти, artanis,
28.02.2009 00:25
знам 4-5 езика, но италианският не е между тях :)
Била съм в Италия няколко пъти и знам, че е трудно там да се разбереш на английски.
Ако можеш да ми дадеш конкретен сайт ще е по-добре, щом като всичко е минало по ноти :)
цитирай
5. cindy - Kroti,
28.02.2009 00:26
благодаря за моралната подкрепа! :))))))
цитирай
6. cindy - primavera,
28.02.2009 00:37
нещо не разбирам защо ти е станало толкова тъжно?

Пътувала съм с немска група от Франкфурт до Венеция и немците се стискаха за 1 евро тоалетна във Венеция. Същите са като нас, само се правят на по-различни.
Италиански не знам и за месец няма да го науча. А това дето ми говориш, че са горда нация си е пълен булшит! Просто ги мързи да учат езици! Като бях първият път в Италия - на езерото Гарда и ходих до Венеция, Верона и Сирмионе - на почти всички заведения, които видях имаше табела - "Тук се говори на немски", защото немците са им най-силната клиентела. Затова са научили ключовите фрази на немски, колкото да им приберат парите.

Така че - ще се оправя - на английски, немски, френски, не ме мисли мене :)))))))))))
цитирай
7. artanis - cindy
28.02.2009 01:09
За съжаление не мога да ти помогна с агенция в Рим (мога само да те упътя как да стигнеш от летището Чампино до централна гара най-евтино). Агенцията беше в Трентино Алто Адидже, това е в Алпите.

За италианския, по принцип всички говорят или поне разбират английски, но се правят на ударени, понеже са чешити.

Един съвет - внимавай със западналите буржоа наследили фабрики за обувки (в последствие докарали ги до ръба на фалита), които живеят с майките си.

Buon weekend e buon viaggio!
цитирай
8. cindy - Благодаря, artanis,
28.02.2009 01:19
но ние кацаме на Фиумичино.

Това, че всички разбират английски си е цял мит. Миналата година като бях за втори път във Венеция голям зор видях да се разбера на английски. После и във Франция пак видях зор, но не толкова голям, за да се напъвам да говоря френски. После с едно момиче в Тур си поговорихме на френски, но си беше за забавление.

Това за обувките май не го разбрах, но е обяснимо - твърде много се напрегнах днес с търсенето на апартаменти :))))))
цитирай
9. roy - Миналата година априлмесец бяхме с ...
28.02.2009 11:03
Миналата година априлмесец бяхме с жена ми в Рим за 4 нощувки в един хотел непосредствено до Термини.Беше супер.Всичко беше на пешеходно разтояние.Хотела се държеше от мъж на име Монти от Бангладеж.95евро на ден, безупречно обслужване, чисто,равностойност на наш 4 звезден хотел минимум.Хотела е голям апартамент разделен четере стаи със самостоятелни баня и тоалетна.Плаща се на пристигане пълната сума за престоя,получаваш ключове от външна врата, вратата на апартамента и ключ от стаята.Все едно си собственик на апартамента за дадения срок.Беше супер без забележки.Ако търсиш нещо такова обади се да ти дам координати.
цитирай
10. cindy - OK
28.02.2009 12:45
:)
цитирай
11. roy - Английския в Рим е популярен и аз ...
28.02.2009 15:52
Английския в Рим е популярен и аз лично колкото хора съм заговарял нито един не каза ,че не говори английски.Сигурност и ред цари навсякъде и хората са любезни.Много е скъпо.
цитирай
12. cindy - Дано да е така :)
28.02.2009 18:16
Понеже във Венеция с триста зора успах да си купя батерии за фотоапарата, а също и на корабчето трябваше по десетопръстната система да се разбираме :))))))
цитирай
13. cindy - А за скъпото -
28.02.2009 18:19
по Европата евтино не съм видяла - и в Париж е скъпо, и във Виена. По-скъпо ли е от там?
цитирай
14. artanis - сравнения
28.02.2009 19:13
От Венеция не е по-скъпо. Би трябвало цените да са като в София и по-евтино, ако човек е решил да яде хубава храна.

Дрехите са по-евтини отколкото в Милано (за сравнение, за качеството си, дрехите на Витошка са по-скъпи от тези в Милано).

Според мен във Виена цените са сравними с тези в София, а според братовчедка ми, която живее в Париж, там е по-евтино отколкото в България.

По-скъпите неща в Рим, според мен, са наемите и таксите за музеи.
цитирай
15. cindy - Таксите за музеите
28.02.2009 19:20
и книжките за музеите доста пари могат да "изядат". Но няма начин - въпреки, че аз бая се преситих от галерии и музеи напоследък, така че ще гледам да не прекалявам този път :))))))

цитирай
16. roy - На пиаца Навона нямаше къде да се ...
28.02.2009 22:56
На пиаца Навона нямаше къде да се седне и решихме да седнем на полупразните открити ресторантчета.За една бира и едно безкофеиново кафе със сметана - 14.50 евро.Разбрах защо е полупразно и си запазих бележката 9евро една наливна бира.Евтиния.
цитирай
17. cindy - Това с кафенетата по площадите си е така,
28.02.2009 23:12
там плащаш и за гледката :)))))
цитирай
18. roy - Двата фонтана бяха в реставрация ...
01.03.2009 00:40
Двата фонтана бяха в реставрация така че гледката не беше за плащане
цитирай
19. cindy - Хе-хе :)
01.03.2009 01:13
Ако знаеш как се забавлявам с хотелите в Рим :))
Намерих някакъв немски сайт за резервации и открих един хотел съвсем в пъпа на историческия център, май ще ги зарежа апартаментите. Фактически една приятелка миналата година с доста хора бяха в Рим и бяха взели няколко апартамента - оттам дойде идеята. За много хора има смисъл, защото пада цената, но за трима души се оказва, че е все тая.
Поуспокоих се, онази агентка само ме наплаши. Открих сума сносни хотели, но някои са далече от центъра - пък на мен ми се ще да сме в епицентъра на купона :)))))
цитирай
20. roy - Да, в нета е голямо изобилие от вс...
01.03.2009 11:54
Да,в нета е голямо изобилие от всякакъв вид акомодейшъни.Трябва само да знаеш какво точно тъсиш и ще го намериш.Още повече и търсенето ,както и изискванията търпят корекции според статуквото.Колкото повече време отделиш за планиране толкова по -добре ще си прекараш екскурзията.В смисъл по-малко ще са неприятните изненади.Приятно изкарване!
цитирай
21. benra - cindy,
06.03.2009 14:50
планирам ходене до Рим есента.Нали като дойде време мога да разчитам за съдействие?
цитирай
22. cindy - Абцилютно да!
06.03.2009 15:24
Само да ида и да се върна успешно, и всичко ще си кажа! Стискай палци всичко да е наред! :)))
цитирай
23. benra - стискам
07.03.2009 13:37
де що палец имам:-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4127582
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930