Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2009 17:21 - Бременният мъж
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 5699 Коментари: 39 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Такова чудо не бях виждала и не предполагах, че съществува. Но го видях с очите си преди малко, докато пазарувах в магазина. Дотолкова се потресох, че не мога да не споделя това преживяване. И без това нощес сигурно кошмари ще сънувам.

Влизам в суперчето да накупя това-онова. Пред мен някакъв набит мъж бута количка за пазар. Дотук нищо странно. После се приближава до количката един друг по-висок и слаб и мятка разни работи вътре. Нещо на гей дружинка ми заприличаха, но и това не е кой знае колко странно. Обаче онзи слабият в един момент се извърта и аз забелязвам коремчето му. Това е едно от най-странните неща, които съм виждала - имаше коремче на бременна в 6-7 месец! Направо се облещих от изумление! Дали не съм получила зрителна халюцинация? А и днес не припичаше толкова силно да речеш, че съм слънчасала.

След първоначалния шок - поглеждам скришом. Там си е коремчето, не е изчезнало. Дали пък не е жена, твърде късо подстригана и със стегнат ханш? Не и това не е. Няма бюст, значи този вариант отпада. Чудя се на очите си ли да вярвам или на здравия ми (допреди малко) разум.

"Бременни" мъже се срещат често, но обикновено са хармонично дебели, ако има хармония и в това. Пък и обикновено не са в "детеродна възраст". Разпльокали са се отвсякъде и коремчето не прави впечатление на никого. Подробност от пейзажа и туй-то.

Но тук ситуацията е коренно различна -  млад, висок, слаб и отпред заоблено стегнато коремченце. Освен това облечен както сега е модерно да ходят бременните и да си въобразяват, че са много секси. С фланелка без ръкав, опната по тялото и отдолу наднича половината коремче. И панталон естествено. Даже и операцията от апандисит беше видна. Както се чудя и мая имам чувството, че или съм попаднала в друго измерение или че гледам научно-фантастичен филм с ужасии.

Но понеже не съм чувала по българско някой мъж да е осеменен, предполагам че бременният вариант трябва да отпадне. Жалко, че не си носех апарата, но откъде да предполагам, че такъв феномен ще ми се изпречи докато ходя до магазина. А и след като да речем вариантът отпадна (още не съм сигурна, предвид това, което видях с очите си) не ми е ясно на този човек не му ли е малко неудобно да се развява по този начин. Иначе си изглеждаше в много добра кондиция, за да предположа че страда от някакво рядко заболяване.

Накрая освен да пожелая много щастие на влюбената двойка, друго не знам какво. И онзи набитият да накара любимия си да влезе във форма, подходяща за логаритмуване, а не да стряска хората по улиците и магазините. :)






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cindy - И мен ме е яд! :)
10.05.2009 17:50
Защото иначе звучи като измислица, ако бях приложила нагледни доказателства, друго щеше да е. Но пък си мисля, ако бях засвяткала там със светкавицата дали онзи набитият нямаше да ме погне между щандовете.??? :)))))))))))
цитирай
2. анонимен -
10.05.2009 18:03
Защо не го попита направо? Ако действително е "бременен", той очевидно не го е криел, и надали би имал проблем да задоволи любопитството ти. Дори би се зарадвал. Ако пък не е бил бременен, вероятно сам е целял да предизвика подобно внушение и пак би се зарадвал, че си го забелязала.

А сега само се ядеш отвътре и плескаш щедро емотикони навън.
цитирай
3. ti60 - Заболяванията от които може да ти се ...
10.05.2009 18:05
Заболяванията от които може да ти се подуе неимоверно корема въобще не са рядки.
Минавало ли ти е през ума преди да пишеш постинги и да се подиграваш?
цитирай
4. spasunger - ;-)
10.05.2009 18:33
Значи като видиш двама мъже да пазаруват на едно място, те са съответно гей дружинка? Браво, логика! ;-)
цитирай
5. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
10.05.2009 19:01
Аз затова не излизам без фотоапарат на кръста си.
цитирай
6. cindy - Мислех си да го питам,
10.05.2009 19:44
но се съмнявам много, че щеше да ми се зарадва.
Ти питай, ако срещнеш някой подобен :))))
цитирай
7. cindy - Мина ми през ум
10.05.2009 19:45
и съм го написала. Ако ми изглеждаше болен, хич нямаше и да пиша. А теб кво те бОли бай дъ уей или си пийнала повечко оцетец? :)
цитирай
8. cindy - spasugnger,
10.05.2009 19:46
не беше въпросът до съвместното пазаруване, а така изглеждаха. Ти сигурно гейове не си виждал. :)
цитирай
9. cindy - voinyt,
10.05.2009 19:51
май по-добре че не бях с апарата. Щяха съвсем в гавра да ме обвинят тука насъбралите се вкиснати моралисти.
АКО СЪМ ИМАЛА ПОДОЗРЕНИЯ, ЧЕ Е БОЛЕН НЯМАШЕ ИЗОБЩО ДА ПИША ЗА ТОВА!

Абе кво ли се обяснявам - каквото съм написала това е. Като не ви харесва - постинги колкото щеш. Приятно ви забавление! :))))
цитирай
10. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
10.05.2009 20:28
Между другото в света се появи една мого грозна мода- ако имаш някакво изкривяване, болест или етц от сорта тъпотии- да се обличаш по начин, по който максимално да показваш недъга си...Разбирам, имаш недъг, не те е срам от него...в крайна сметка нямаш вина за него, естествено е...но трябва ли да го периш навсякъде около теб, сякаш е медал?
Така че ти60- той си си е за подиграва в този случай.
Спасунгер, все пак не си бил там, не си видял как се държат един към друг ...тя по това е преценила дали е гей дружинка, не защото двама пича си пазаруват..
цитирай
11. cindy - voinyt,
10.05.2009 20:35
muchas gracias :))
цитирай
12. nikita6864 - явно опитите в турско са успешни :-D
10.05.2009 20:43
стига бе, на тоя му трябва есфпумизан или там каквото го рекламират с оня дето лети като балон :-D

...или е било скрита камера?!
цитирай
13. cindy - Скритата камера щеше да е мойта,
10.05.2009 20:52
ако я имах :)
Бе странно и страшничко ми се виде, въпреки че двойката си беше очевидно хепи.
В едно предаване по ТВ наскоро обясняваха как мъжете можело да раждат след 5 години.
Затова имах чувството, че бъдещето се сбъдва пред очите ми :)
цитирай
14. nikita6864 - синди, споко!
10.05.2009 21:31
можеше и да е по-зле! напр.-да роди в краката ти :-D
цитирай
15. kass - абе как ще забременее,
10.05.2009 21:37
нали ще му трябват яйчници и матка, пък да му сложат то сигурно пак ще изхвърли плода като няма гърди, които да пуснат мляко, организмът ще го приеме като болест. Може да са си гей двойка, които искат да имат дете и са се вживяли прекалено. Познавах един гей, който си слагаше дамски превръзки всеки месец при положение че "мъжкия" му атрибут си му беше на мястото, ама като искаше да си живее като жена и си вярваше...какво да го правиш...стига сте се чудели
луди хора на тоя свят колкото искаш...може следващия фестивал да е на "бременните мъже", то както е тръгнал светът...
цитирай
16. cindy - niki,
10.05.2009 21:44
винаги може да бъде и по-зле :))
цитирай
17. cindy - kass,
10.05.2009 21:46
в оня филм съвсем обосновано обясниха, че може, но след 5 години ще усъвършенстват технологията.
Затова се притесних - да не съм попаднала в някакъв друг времеви отрязък :)
цитирай
18. анонимен - бре какво толкова се чудите. . . я ...
10.05.2009 23:39
бре какво толкова се чудите... я вижте тук:

http://moreto.net/novini.php?n=23491
цитирай
19. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.05.2009 02:25
Kass опитите в тази насока са реалност от мноооого години, така че не биух се изненадал изобщо.
цитирай
20. cindy - explorer,
11.05.2009 09:04
нещо такова беше, макар и не в толкова напреднала фаза.
цитирай
21. cindy - voinyt,
11.05.2009 09:07
направо тръпки ме побиват като си представя разхождащи се бремени мъже наоколо. Но сигурно и с това се свиква :)
цитирай
22. zaw12929 - Има куриози- и най вече за нежела...
11.05.2009 10:42
Има куриози- и най вече за нежеланите деца на България- пълнещи домове, както никъде по света!
Бременни с глупости и негативизъм са мислите ни. Не звучи добре, но е истина, убиваща нацията ни....
цитирай
23. cindy - Мдааа...
11.05.2009 10:53
Права си. Тук в конкретния случай ме обвиниха в кво ли не. Както се казваше в една книга - само не ме обвиниха, че съм откраднала инвалидния стол изпод баба ми, за да го продам.
Сега, ако четете внимателно, следва да ме обвините, че съм споменала думата "инвалид".

Мога ли нещо да питам - въпросните критикари, които коментират тука, защо не коментират когато се появи на първа някоя въпиюща простотия? Само си траят и се правят, че не забелязват.
Тогава ги хваща синдром "кокоша слепота". Или по-скоро казано шубе да се обадят.
А сега колко са наблюдателни и как се ококориха!
Много са ви различни аршините, с които мерите.
цитирай
24. cindy - Ами сигурно
11.05.2009 13:45
така е било :)
Как не се сетиха тези дето ме критикуваха и авторката на специалния пост в моя чест :))))
цитирай
25. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.05.2009 18:14
Ахаха дай линк към тоя пост да го видим.
цитирай
26. cindy - por favor :)
11.05.2009 18:45
http://eloiz.blog.bg/drugi/2009/05/11/bremenni-myje-niama.333150
цитирай
27. zaw12929 - сериозно ИНТЕРЕСНО. . . весело ТАКА ...
11.05.2009 19:47
сериозно ИНТЕРЕСНО ... весело ТАКА ПРИЕМАМ ПОСТИНГА И КОМЕНТАРИТЕ
цитирай
28. cindy - И аз така го писах, но ...
11.05.2009 20:02
Кой разбрал - разбрал! :)
цитирай
29. johnniewalker - ХАХАХАХАХА
12.05.2009 12:13
Може да го е препълнил приятеля му. И аз съм бременен, ма постоянно - 6ти 7ми. Вземам мерки да се докарам пак 3ти 4ти, да видим. Обаче с шкембето, което се подава - това ще е гейска еротика неква. Не толерирам показването на грозотии. А па иначе малко бой е ял явно, за да се разнася така. Никакъв толеранс!
цитирай
30. cindy - johnnie,
12.05.2009 14:00
не те е срам! Това за 6-7- ми е прекалено, трябва да върнеш лентата назад поне до 3-4.
Стъпка 1 - спри бирата! :))))
цитирай
31. johnniewalker - В момента съм бесен от мерките
12.05.2009 14:48
Бирата не е проблема, а мезето. А съм бесен, щото втори ден съм на салата, а както се подразбира месето е основното в менюто по принцип. И плуване добавих. Дреме ми за мацките, който иска да ме харесва, но помпичката трябва да я улесниме, че не са на добре нещата ;-) Ще пусна еротична фото сесия, като стана Супермен ;-P
цитирай
32. cindy - Първо покажи
12.05.2009 15:03
сегашното положение, после да имаме база за сравнение. :)))))
цитирай
33. johnniewalker - Много моля Ви мадам...
12.05.2009 15:36
мене много мъ йе срам :)))))))))))))))))))
Сегашното положение е супер, само дето малко съм се упущил, ма и това се оправя ;-)
цитирай
34. cindy - Абе важното е,
12.05.2009 16:16
че ти е красива душата :)
Другото е от лукавия :))))
цитирай
35. johnniewalker - ХАХА
12.05.2009 16:31
Добро попадение - определено някой части са от лукавия ... и по-добре така ;-)
цитирай
36. cindy - Явно,
12.05.2009 16:40
душата не е сред обектите на творческите ти търсения :))
цитирай
37. johnniewalker - е моля ти се,
12.05.2009 16:45
как да не е... но трябва да бъде подкрепяна подобаващо :)))))))
цитирай
38. batstefan - Не си попаднала в друг отрязък от време
29.05.2009 12:10
Това е само експеримент официалното потвърждение ще е след 5 г.
Но аз се питам защо не спрът този експеримент. Няма ли жени които да забременяваме та сега и мъже.
Аз не искам да забременя мъж защото той може да си го върне.
цитирай
39. batstefan - Доктор Ливайн
29.05.2009 12:50
Забременил съм хиииляди жени по света. Плюя си на ръцете, че идва ред и на мъжете.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126598
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930