Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 11:30 - Еднорогче
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 2602 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 26.09.2009 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Понеже днес е работен ден, рано сутринта се отправям към метрото да осъществявам социални контакти в тарапаната, както вика батето. Иде подземния дзвер и се мяткам от първата врата баш у големата навалица, но нямаше време стратегически да се прегрупирам в ариегарда, както правя обикновено.

В резултат на това се оказвам в задушевна компания, дето дори и да не се държиш няма къде да паднеш! Точно до мен младеж с опашка ми заема цялото дясно полезрение, а наляво няма как и да се обърна даже. Ща не ща му съзерцавам опашката - кестенява с червеникави кичури накрая и двойно прищипана с ластика. Постарал се е сутринта да се докара явно.

После въртейки глва младежът ме ощастливява и с гледка на профила си. Нито хубав, нито грозен, с една дума -  нормален. Обаче съзирам бучнато под долната устна едно метално рогче, застрашително насочено напред. Не че не съм виждала - един от майсторите в "Пич оправи ми колата" по GTV, целият е набучкан с такива джаджи. Пиърсинги по вежди, пъпове и къде ли не - също са честа гледка.

Но това шипче ме накара да се запитам в сутрешната скука в метрото - този младеж как целува девойките? Това по-скоро би ги отблъснало, отколкото привлякло - най-малкото от чувство за самозащита. Кой иска да му се забие шип в брадичката?
Може и това да е целта, но не беше някакъв умопомрачителен красавец, за да се брани от тълпи фенки по този начин.

Странни са ни разбиранията за хубост на разни екзотични племена. Вихра беше пуснала наскоро нещо такова.

А това си е нормално... И все пак дали си обезопасява украшението, ако реши да целува някое мимиче, ако се намери достатъчно смело такова, за да се навие? :))








Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Муци,
26.09.2009 11:53
познавам доста такива мостри...целуват сА шА знайш...изградили са си система на целуване и разни други екстри....:))))))))
цитирай
2. cindy - Я сподели тука челния опит :)
26.09.2009 12:01
Не драска ли? :)))))

Сетих се за един виц, дето питали една секретарка защо са уволнили от предната работа и тя отговорила:
- Много ми били остри зъбите ...

:))))))
цитирай
3. анонимен - cindy
26.09.2009 12:28
:))))))))))))
Ех,тия зъби.....
Муци,ми не знам точно бе,ама ги гледам,че си се мляскат,пък и друго си правят....:))))))))
цитирай
4. bilingual - :)
26.09.2009 12:56
възможно е на приятелката му така да й харесва :))) има всякакви вкусове и дори фетиши :)))
цитирай
5. cindy - billingual,
26.09.2009 13:14
всичко е възможно :)
цитирай
6. malkiatprintz - Хах! Синди, ако мацката също има ...
26.09.2009 13:49
Хах! Синди, ако мацката също има такова рогче, представяш ли си какъв дуел си водят :):):):) Това е просто мода и след кято някой се чувства добре от това, така, както други се чувстват добре с вратовръзка, защо не... но все пак има такива екземпляри, при които метлът има поне едно кило :) Определено не трябва да излизат на открито по време на гръмотевична буря :)
цитирай
7. cindy - malkiatprinz,
26.09.2009 13:57
ти си образец на толерантност! :)
То и аз така - само се загрижих за безопасността на девойките. Сравнението ти с вратовръзките е особено сполучливо! :))))))
цитирай
8. krotalka - Синди,
26.09.2009 20:27
виждала съм и пирсинги на езика. Интересно какво ли ще да е да те целуват и някакво топче да те "боцка" непрекъснато?!
цитирай
9. cindy - kroti,
26.09.2009 23:48
ами питай dori - тя има такъв , поне на снимката :)
цитирай
10. gothic - Аз не си свалях обицата, когато п...
28.09.2009 11:56
Аз не си свалях обицата, когато преди време някоя лейди имаше желание да ми засмуче лявото ухо....
цитирай
11. cindy - gothic,
28.09.2009 15:09
то това е друго... :)
Що веч не се ли намират лейдита с такива мераци? Тцъ,тцъ, жив да те ожали човек :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126625
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930