Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2009 17:21 - Равносметка
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 2620 Коментари: 16 Гласове:
8






Тоя ден не само го утепАх, ами направо го убих!
Ей така за нищо - хич не ми беше виновен!

Не отидох на Витоша, където съм обикновено през уикенда, защото "имах много работа". Чисто теоретично, но на практика...

Върнах се преди три дни от чужбина, още не съм си разопаковала багажа, защото след три дни пак заминавам и трябва да го "опаковам". И заради тази тъпня си прецаках неделята - "разопаковане", "опаковане"... Защото пък някои работи могат да си заминат директно по предназначение за следващия воаяж...

Но пък се чудя на маса народ дето днес виси тука по блога - те пък чий го дирят? Прекрасен слънчев ден си беше, на края на лятото... Тю, язък! Мое и те да "разопаковат и опаковат", ама не вервам чак на такива съвпадения.

Какво е при вас статуквото?
Що не сте на теферич?
Тук ли е по-интересното или в "големия лош свят"?
Тук поне си знаем номерата, а сме си и като едно семйство нек"во си. Барабар с черни (и секви други) Овци, флора и фауна колкото щеш и пр. и т.н......

Айде аз си казах причините и си направих равносметката, дето ми е на нула до момента, но може и после да посвърша нещо полезно.

Ама вие - какви ги свършихте днес през мижавия еднодневен уикенд? :))))))










Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Муцка,аз цял ден съм вътр-вънка....
27.09.2009 17:31
Баси,а как ми се мързелуваше.....:)))
цитирай
2. cindy - Ми и на мене...
27.09.2009 18:02
Ама гузната съвест не ме остави на мира!
Но аз като не ходя по Витоша и все едно ми е загубен деня. Мързелуване пред телевизора не го броя за почивка :)
цитирай
3. malkiatprintz - След нощното дежурство снощи, ц...
27.09.2009 19:04
След нощното дежурство снощи, цялата неделя я проспах, Синди. Сега вече може да се измъкна поне за час да се поразходя, но предвид утрешния понеделник няма да има други мераклии за нещо подобно в ранната вечер, така че ще си разходя плеърчето :)
цитирай
4. krotalka - Хе хе!
27.09.2009 19:12
Аз преди малко се върнах от блогерската среща в Пловдив. Сега чакам да ми се зареди акомулатора на апарата и ще кача малко снимки от срещата.
Приятен ден беше! Доволна съм.
цитирай
5. cindy - malkiatprinz,
27.09.2009 19:34
на теб тези нощни дежурства са ти обърнали стереотипите. :) Спокойно можеш да си спиш през деня с чувство за изпълнен дълг!
Между другото - понеже съм сова и се моткам посред нощите, после спя до обяд (ако не съм на работа, иначе си дремя на бюрото:) си мечтаех за нощна работа! Но само отстрани изглежда лесно, сигурно си има сума проблеми.
Приятна разходка! :)
цитирай
6. cindy - Браво, Кроти,
27.09.2009 19:35
ти си видна общественичка! :)
Ще мина да видя снимките.
цитирай
7. malkiatprintz - Биокукувицата отдавна е тотално ...
27.09.2009 22:05
Биокукувицата отдавна е тотално изтрещяла :) Ама и денем не ми се отдава да спя, защото съм на другата работа. не е непосилно, като се свикне, но пък си права - има си и кофти страните :)
цитирай
8. sestra - Мен не ме питай,
27.09.2009 22:30
обещах тържествено пред теб,че ще замина на някое пътуване,дестинации не липсват,но не.Все още не съм мърдала.Живея стресово,ходя в две училища,а през останалото време тичам презглава да стигна до къщи,че трябва да гледам кога едно,кога две внучета.Обичам да си стоя в къщи,но да пътувам много повече,засега второто не става.Обаче вярвам...ще го бъде някога.
цитирай
9. cindy - malkiatprinz,
27.09.2009 22:34
гледай да не се преработиш, че от труд само се гърбавее... :)
цитирай
10. cindy - sestro,
27.09.2009 22:36
ти си феноменална! :) Хем ходиш на училище, хем 1-2 внучета!!! Сложен ти е животът...
цитирай
11. sestra - Не оставам
27.09.2009 22:46
без деца,съдба,какво да правя :)))
цитирай
12. cindy - Хммммм........
27.09.2009 23:12
Запомнила съм един готин лаф от една готина книга - "Посещение при минотавъра":
"Характерът на човека е неговата съдба."

...
цитирай
13. sestra - Така си е.
27.09.2009 23:24
Напоследък мисля върху това точно,а книгата не съм я чела, но бих.
цитирай
14. cindy - :)
27.09.2009 23:51
Тя е детска - „Посещение при минотавъра“ — Аркадий и Георгий Вайнер
цитирай
15. malkiatprintz - Вярно е, че само се гърбавее, ама ...
28.09.2009 04:07
Вярно е, че само се гърбавее, ама пусто все не мога да се разбера с работодателите: аз им обяснявам, че ми трябват пари, а не работа, те ми дават работа, пък малко пари :)
цитирай
16. cindy - malkiatprinz,
28.09.2009 09:20
според мен ще е добре сам да си станеш работодател, като те гледам на снимката тип"мъжкар" ми се виждаш, та не вярвам да ти се опре частната инициатива. :)
Аз съм твърде мързелива, за да се пъна за частен бизнес, в смисъл че предпочитам да си попътешествам и да се радвам на живота вместо нон-стоп бизнес да ми е в главата и да се претпепвам от бачкане. Имала съм такива моменти - направо като обсебена бях и за друго не мислех, тръпки ме побиват като си спомня! :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4128277
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930