Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 12:15 - Психотинтири-минтири
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 6472 Коментари: 44 Гласове:
12

Последна промяна: 29.11.2009 12:25




Това е един примерен тест – прочетете въпроса, помислете си и отговорете.

 

Проверете по-долу

 

 

 

 

Психоанализи:
тест #1
Ако можехте да имате трето око на тялото си, къде бихте предпочели да бъде то?

брой прочитания: 192899    брой решавания: 73384



а/ на главата
б/ на сърцето
в/ на гърба
г/ на ръката

 

.

.

 

 

 

Отговори:

 

 

 

 

Тестът отразява възможностите ви да се запознаете с някой, когото да обичате.

за А/ Вие не уважавате любимия си, вместо това вие често го експлоатирате. Що се отнася до любовта , вие сте много чувствителен. Лесно се влюбвате, но и бързо изчезвате, когато се отегчите.

.

.

.

 за Б/ Вие се страхувате от това да не бъдете измамен от другите или да останете разочарован отново, затова се задоволявате с резервирана любов.

.

.

.

.

.

 за В/ Нуждаете се от доста време и усилия, за да се влюбите в някой. Но когато това стане веднъж, вие ще го/я обичате с цялото си сърце.

.

.

.

.

.

за Г/ За вас е трудно да се обвържете с някой сериозно. Повечето от вашите връзки са "повече от приятел, но по - малко от любовник"

 

 

 

Нещо да ви направи впечатление?

 

На мен ми се стори, че НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ КАКВО СТЕ ОТГОВОРИЛИ – А, Б, В или Г.

 

Във всеки един от случаите ще ви е трудно да се влюбите, да се обвържете  или да не се отегчите.

 

Ега ти теста! Това и без тест си го знаете.

 

Всъщност случайно попаднах на този тест след като се посджанкахме тука с един колега-блогър и психолог по съвместителство. :)

 

И както гледам психологическите пинизи край нямат! :))))))


Ето ви линк за още тестчета, ако ви се занимава:
http://www.triada.bg/tests/welcome.asp?testid=kratki1






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - ))) на мен щяло да ми е трудно да се ...
29.11.2009 12:21
))) на мен щяло да ми е трудно да се обвържа))хихих /т. Г/...знам ли може пък съпруга ми да ми е повече от приятел, но по-малко от любовник)))...всички тестове са подобни)...
цитирай
2. cecka1504 - Ако можех да имам трета ръка, къде да ...
29.11.2009 12:22
Ако можех да имам трета ръка, къде да си я дяна :))))
Голям тест!
цитирай
3. cindy - lubima,
29.11.2009 12:27
ми как не си го разбрала досега?????

Питай го какво мисли по въпроса! :)))))
цитирай
4. cindy - cecka,
29.11.2009 12:28
ето ти линк:

http://www.triada.bg/tests/welcome.asp?testid=kratki1

Може и да разбереш къде да си я денеш. :)
цитирай
5. cecka1504 - Благодаря! Ще се пробвам :)
29.11.2009 12:30
Благодаря! Ще се пробвам :)
цитирай
6. lubima - cindy. . . е как какво ;). . . точно ...
29.11.2009 12:31
cindy ...е как какво ;)...точно както пише в теста ;)...
цитирай
7. cindy - cece,
29.11.2009 12:39
прочетох ти постинга за рекламите и ти давам отговор - с третата ръка можеш да съчиняваш рекламни послания! :))
цитирай
8. cindy - lubima,
29.11.2009 12:41
незбавно вземи мерки и промени статуквото!
Съпруг ти е все пак, а не дружка някаква! :)))))

Днес пари за консултациите не искам, като първи път - айде промоция! :)

цитирай
9. krotalka - Всичките тия тестове, самижи да те лАжем!
29.11.2009 12:47
Отдавна съм престаналада им обръщам внимание, също като на рекламите!
цитирай
10. cindy - Ами естествено, че е така,
29.11.2009 12:51
но и тези хора челяд хранят. :)

Защо не кажеш какъв ти е резултатът? Да не би да си улучила "резервираната любов"?
Ами направаи го де, ако си пропуснала, да се посмеем. :)
цитирай
11. cecka1504 - cindy,
29.11.2009 13:00
то хубаво, ама аз с две не мога, едва ли трета ще ми помогне :)))
Ако ръцете ги измисляха, лесно. Не ме бива за тая работа, жалко.
цитирай
12. cindy - cece,
29.11.2009 13:08
добре тогава, можеш да си бъркаш в носа, докато миеш чиниите. Абе и други приложения можеше да й намериш, ако я имаше. :)
цитирай
13. cecka1504 - Хахахах,
29.11.2009 13:12
ай ся, в носа ще си бъркам, не е прилично :))))) Но благодаря за съветите. Обаче първо трябва да се сдобия с още една ръка, че да има с какво да си бъркам, където ми се прииска :)))))
цитирай
14. cindy - cece,
29.11.2009 13:24
ама аз уточних - докато миеш чиниите, тогава кой те гледа! :))))
От чисто психологическа гледна точка, може да ти подейства успокояващо.
цитирай
15. анонимен - cindy,
29.11.2009 13:32
преди няколко вечери и аз попаднах случайно на този, та си направих и още няколко от поредицата "Слушалка за душата". Ако това са тестове и анализи ... думи нямам. :))) По-добре да си върна регистрацията във Фейса и да се тествам там - излизаха и по-неочаквани и интересни отговори. :)))
цитирай
16. cindy - animo,
29.11.2009 13:53
абе аз нещо се заплеснах и си направих сега един IQ тест и накрая изненадка! :)
Уж безплатни, а като свършиш ти пише следното:


Край на IQ теста
За да научите своя коефициент за интелигентност (IQ), само изпратете SMS и въведете кода, който получавате като отговор в полето по-долу. Освен коефициента си за интелигентност, Вие ще научите и какво означава тази стойност и къде се вписвате сред всички хора.

Изпратете SMS във форма AJA на телефонен номер 1816

Попълнете кода, който получихте в отговора с SMS:


Обслужване и помощ: consumersupport@iq-test.eu
Цена: 4.8 BGN. Еднократно плащане - 1 SMS. Поддръжка: consumersupport@iq-test.eu. Powered by voicecom.bg.

Нищо не им изпратих разбира се, с което доказах, че IQ-то ми е достатъчно високо, за да не ме зарибяват по такъв тъп начин! :))))
Що лъжат, че е безплатно тогава? :)
цитирай
17. tili - Аз я улучих "резервираната любов"
29.11.2009 13:55
в смисъл на "запазена" ли? Като толкова малко места са предложили за Третото око;-((( Любимото ми местенце не е упоменато !
цитирай
18. cindy - tili,
29.11.2009 14:00
не ми е много ясна резервираната любов, аз съм следващата точка, но ще се опитам да помогна, разбира се! :)

Иска ти се да е "запазена", това да не е маса в ресторант! :)))
Значи, че нещо не е много пламенна според мен и ще й трябва повечко водка от тази, дето я рекламира cecka, за да се поразпали! :))))
Това за любимото ти местенце направо ми е неудобно да го тълкувам, ако ти схващам идеята! :)))))))
Шегувам се, не се впрягай! :)

цитирай
19. cindy - А това е
29.11.2009 14:13
специален тест за мъже:

http://www.triada.bg/tests/welcome.asp?testid=\NejniJelania

Позабавлявайте се :)
цитирай
20. lubopitstvo - :)))))
29.11.2009 14:23
Разсмя ме:) И аз така под въздействие на същото пиша любознателно в гугъла снощи - психологически тестове и най-отгоре изскача това.
Ами...моето трето око е на главата - лоша работа:)
Но пък в оня тест за любовта се справих мноого добре и съм доволна, а в другия - дали съм екстра или интра...е, че излязох точно такава каквато съм - нещо в средата с мъничък превес на интра..
Виж, във всяко нещо си има и истина, а тия тестове са публикувани за забавление, а не толкова за сериозни занимания :)
цитирай
21. cindy - lubopitstvo,
29.11.2009 14:28
тези са за забавление, но съм попълвала и други уж сериозни.
Един тест винаги можеш да го изманипулираш, защото са горе-долу на еднакъв принцип. Ако нещо ти зависи от него, де. Ако го правиш само за кеф ще си кажеш истината. :)
цитирай
22. lubopitstvo - Тестовете са си тестове,
29.11.2009 15:03
винаги можеш да ги излъжеш, разбира се :)
Аз харсевам блога на споменатия блогър и психолог. Докато се пишат коментари на шега, се научава това онова, а от сериозните му статии научавам полезни неща, които ми помагат.
Ако е помогнал на повече хора, значи ..., всичко е ок :)
цитирай
23. basst - Интересно. . . Направих си теста от ...
29.11.2009 15:58
Интересно...Направих си теста от линка... То едни къщички, едни животинки, огради, басейни.... разгеле разбрах поне, че ще съм сексуално удовлетворена...:):):):)
цитирай
24. teachme - basst...скъпа:)))
29.11.2009 16:26
това последното и без тест се разбира:)))
цитирай
25. cindy - lubopitstvo,
29.11.2009 16:32
ами и аз го харесвам! Просто спорим приятелски от време на време. :)
цитирай
26. cindy - basst,
29.11.2009 16:33
на линка има сума тестове, сигурно някакъв тематичен за удовлетвореност ще да е бил :)))))
цитирай
27. teachme - Дам...тестът ми хареса:)
29.11.2009 16:34
за В/ Нуждаете се от доста време и усилия, за да се влюбите в някой. Но когато това стане веднъж, вие ще го/я обичате с цялото си сърце.
Това е правилният отговор:)))

Понеже съм мнителна, поисках да имам око И на гърба:))) за да виждам какво става като се обърна:)
Да знаеш хлапетата какви "маймунки" правят зад гърба на госпожата:))))

цитирай
28. cindy - teachme,
29.11.2009 16:35
това което имаш предвид - да, но друго си е да ти го предскажат и да тръпнеш в очакване :))
цитирай
29. cindy - Разбира се,
29.11.2009 16:37
че ще ти хареса, психологията си е тънка работа :))

И аз поисках око на гърба, че ме мързи да се обръщам. :)
цитирай
30. basst - това последното и без тест се раз...
29.11.2009 17:38
teachme написа:
това последното и без тест се разбира:)))


И аз така си мислех, обаче реших да проверя линка, който препоръчаха на цецка.... и от въпрос на въпрос, та стигнах до един с много питанки какво си представяш като вървиш в гората, че какво животно, че каква къща, оградки и т.н и накрая ко? ще си..... :):):):)
Пък аз само исках и аз като теб трето очо на гърба си......
цитирай
31. teachme - Ми да...
29.11.2009 17:54
логично е да си поискаш на гърба:)))
на ръка и глава директно отпадат -
нали си имаме по две отпред, те си вършат
достатъчно добре работата:)))
цитирай
32. malkiatprintz - Егати теста. . . . пропуснали са още ...
29.11.2009 18:08
Егати теста.... пропуснали са още една опция с отговор:

д) на устата. Ако го избереш него, ще се влюбваш безкрайно лесно, но пържолата в чинията няма да ти отвърне с взаимност. :)
цитирай
33. cindy - basst,
29.11.2009 18:57
бе къде ги намери точно тези работи?
Там има всякакви тестове, като те слушам направо като Червената шапчица си бродила из гората.
И после като във вица ... :))))
цитирай
34. cindy - teachme,
29.11.2009 18:58
желязна логика, затова и аз така реших, а послееее - време и усилия, ега ти теста :))

цитирай
35. cindy - malkiatprinz,
29.11.2009 19:01
напротив тя напълно ще ти отвърне със взаимност и даже няма да се съпротивлява! :)

Ти направи ли мъжкия тест по коментар 19?
Там е истината за женските желания! :)
цитирай
36. basst - http://www. triada. bg/tests/...
29.11.2009 19:59
http://www.triada.bg/tests/welcome.asp?testid=\NejniJelania
Ей тука на. Следвах просто указанията, следващ тест, следващ тест и стигнах до един, в който попълваш отговор с повечко думи, различни от да и не.....
И после--- първа гъбка тра-ла-ла, втора гъбка тра-ла-ла, трета гъб, гъб, гъб-ка тра-ла-ла.......:):):):)
цитирай
37. cindy - basst,
29.11.2009 20:14
добре си се позабавлявала май :)
Как е Кумчо Вълчо? :))))))))
цитирай
38. basst - Не беше Кумчо Вълчо. . . а горския ;). ...
29.11.2009 21:19
Не беше Кумчо Вълчо...а горския ;).....
цитирай
39. cindy - basst,
29.11.2009 21:58
какъв горски ?!? Ловецът требе да е бил! :)))))))
цитирай
40. swanlake - Теста е безплатен, но ако искаш да си ...
30.11.2009 03:29
Теста е безплатен ,но ако искаш да си видиш резултата трябва да си платиш.Не че не е идиотщина...българите попиваме отвън най-идиотския вариант на всичко.
Не знам с кой психолог от блога си се дъвкала ,но и на мен нещо като че ли ми идва много психологията-нищо , че по принцип си падам по нея.Както казват хората-всичко с Бога и с прилика...
цитирай
41. cindy - snawlake,
30.11.2009 09:22
ти направо ме разби! :)))))
Това ми заприлича на "Киното е безплатно, но ако искаш да гледаш филма, трябва да си платиш!"
Ами какво му е безплатното тогава????? :)
За какво ще правиш теста, ако не те интересува резултата ? Нали затова е тест. Идиотия на квадрат! :))

Не съм се дъвкали, пошегувах се, ние редовно си говорим полупрофесионално, защото съм учила
Betriebspsyhologie, иначе сме виртуални другарчета! :))))

цитирай
42. basst - cindy
30.11.2009 09:38
Все тая...ловец, горски...все с пушка..:):):)
цитирай
43. cindy - basst,
30.11.2009 11:11
щом казваш :)

...
И каква е поуката от приказката, деца?
Не говорете с непознати!
Ето, Вълкът още щеше да си е жив и здрав, ако не беше се заговорил в гората с непознатата с червената шапчица.

:))
цитирай
44. swanlake - ти направо ме разби! :))))) Това ...
01.12.2009 04:58
cindy написа:
ти направо ме разби! :)))))
Това ми заприлича на "Киното е безплатно, но ако искаш да гледаш филма, трябва да си платиш!"
Ами какво му е безплатното тогава????? :)
За какво ще правиш теста, ако не те интересува резултата ? Нали затова е тест. Идиотия на квадрат! :))

Не съм се дъвкали, пошегувах се, ние редовно си говорим полупрофесионално, защото съм учила
Betriebspsyhologie, иначе сме виртуални другарчета! :))))


Ami moze i da sum te razbila no tova e polozenieto - tuka vikat - bezplaten e testa , zashtoto niama da ti iskame pari za nego, a samo za rezultata. predpolagam che stava duma za sushtoto...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4116793
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031