Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 22:18 - Този постинг е засекретен, влизате на собствен риск! :))))
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 5456 Коментари: 23 Гласове:
15

Последна промяна: 08.01.2010 11:41



>
>
>
>



Blog.bg - най-тъпото място!


Сори, че ви го казвам, но хич не ми пука - можете спокойно да ме баннете, изтриете, изпепелите или к"вото там ви хрумне.

Но пък някой май трябва да ви го каже и май на друг не му стиска.

Това място от известно време е станало пълен гюмезарник.

Няма значение, че ми се появяват някакви постинги в препоръките. Това не значи, че ми е кеф от всичко, което става наоколо. Напротив, гадно ми и противно.

Пълнии идиотии ни заливат отвсякъде и не му се вижда края.

Хора, правете някави смислени промени, ако държите да има такива. Но тази пълна бозаджийница на първа си е просто отвратителна.

Губите по този начин позициите, които си е завоювал този блог във вирутала и го превръщате на кенеф.

Колко души ще стоят с удоволствие в кенеф?




Тагове:   място,   Blogbg,


Гласувай:
15



1. mamas - Не смяташ ли, че промяната е положителна?
07.01.2010 22:40
Например това:
"В общата статистика вече няма да влизат анонимните коментари,
нито тези направени от автора на постинга."
Поне няма да висят на първа тъпотии, в които авторът на постинга разговаря сам със себе си в анонимен образ...
цитирай
2. cindy - mamas,
07.01.2010 22:42
в момента на първа висят само тъпотии да ме извиняваш.
Преброи ли някъде коментарите, за да си сигурна, че това правило се спазва?

Sorry, сега видях, че и ти имаш там постинг, нищо лично.

Коментарите обаче са си по старата схема - разгледай по-подробно. Включени са и тези на автора, които би следвало да са елиминирани, съгласно "новите разпоредби".

Не е въпросът само до коментарите. Какво ще кажеш за постингите?
цитирай
3. flyco - =
07.01.2010 23:40
Гледам поредния постинг в препоръчани носи гордото име "дамска пишка".
цитирай
4. mikaela19 - Нещо се получи като АлаПатрашкова с ...
08.01.2010 00:00
Нещо се получи като АлаПатрашкова с вестника и .
И аз се постарах да прочета колко са коментарите под един постинг.....и чудо......по старата схема.
цитирай
5. malkiatprintz - Майната й на първа бре хора, карайте ...
08.01.2010 05:20
Майната й на първа бре хора, карайте го по-весело, като че това е най-важното :)
цитирай
6. cecka1504 - И аз си направих труда да изброя к...
08.01.2010 06:54
И аз си направих труда да изброя коментарите в няколко постинга, пълна каша!
Не се дразни, Синди, просто няма смисъл :)
Поздрави!
цитирай
7. cindy - Flyco,
08.01.2010 08:51
май вече го няма.
цитирай
8. cindy - микаела,
08.01.2010 08:53
не я знам Ала Патрашкова, нито вестника й.
Гледам тук какво става.
цитирай
9. cindy - bogo... namsikvosi,
08.01.2010 08:53
когато съм ги поствала, явно не е било толкоз тъпо :Р
цитирай
10. cindy - malkiatprinz,
08.01.2010 08:54
защо се правиш, че не разбираш? :)
Не е до първа страница, смърди си по всички страници, не си ли го усетил? :))
цитирай
11. cindy - cece,
08.01.2010 08:59
ами аз като се дразня си го казвам.
Мисля си, че ако хората не се примиряваха, а реагираха на нещата, които не им харесват, нещата щяха да са други. В България предимно от това овчедушие си патим.

"Хайде, да не ги ядосаме.... що се коркаш... не обръщай внимание..... какво толкова е станало....." и пр. - това са лафове, които оправдават точно пасивността и примиренчеството.
И едно друго клише "Какво да очакваш от народ бил 5 века под турско иго?"
:))
цитирай
12. rat - Винаги се намира някой да извиси ...
08.01.2010 09:55
Винаги се намира някой да извиси глас срещу управниците. Какъв дисидентски дух.
Надявах се поне един ден да не ми се налага да чета за овчедушието на БГ народа, но уви няма да ме огрее. Стъпките, които бяха направени са добри, първа си изглежда съвсем нормално, средно-интелигентните читатели и ползватели на сайта ще намерят начин да се ориентират и да намерят интерестните и стойностни неща. Винаги ще има недоволни от нещо. Интересно ми е какво предлагате, може би революция или бойкот.........:)))))))))))))
цитирай
13. cindy - rat,
08.01.2010 10:01
въпрос на вкус му се казва.
Не ти се налага нищо да четеш, не съм те докарала с остена в блога ми.
Това си е моето мнение и не задължавам никого с него, както нямам и намерение да продължавам безсмислени дискусии.
Лек ден! :)
цитирай
14. rat - Еми и теб никой не те докарал насила в ...
08.01.2010 10:34
Еми и теб никой не те докарал насила в блог.бг.
лек ден и на теб.
цитирай
15. cindy - rat,
08.01.2010 10:41
какво те бОли не разбрах?
Аман от тъпи заяжданици, не съм длъжна да съм на твоето мнение.
Ще си пиша, каквото ми е кеф! :)
Това си е моят блог, ти си развивай възгледите в твоя. Айде със здраве!

цитирай
16. kass - cindy
08.01.2010 13:55
засекретен? Стори ми се, че го мярнах в препоръчани вчера, а сега е изтрит. Нещо подобно стана и с БорисТодоров вчера, сега внимателно следя дали ще споходи същата съдба и постинга на бббб "дамаска пишка 2". Изобщо има ли някой обяснение какво се случва тук от два дни насам???
Според мен постингите се препоръчват по механичен начин, примерно всеки пети заминава в препоръчани, по някое време някой вземе, че ги прочете за всеки случай и ако реши направо ги изтрива. Няма как да си обясня по друг начин попадането на постинга "тъпо ми е" на Вихрето, а други нейни далеч по-забавни да са останали извън добрата оценка на модераторите...
Луда работа...
цитирай
17. flyco - =
08.01.2010 13:58
cindy, къде ти се е дянал блогрола?
цитирай
18. cindy - kass,
08.01.2010 13:58
ами нали и аз това говоря... :)
Кой чул - чул, кой разбрал - разбрал! :)))))

цитирай
19. cindy - Flyco,
08.01.2010 14:00
*бем ли му майката? :)
Добре че ми каза, не бях забелезалА.
Някакви предположения?
цитирай
20. krotalka - Извинявай муцка,
08.01.2010 19:11
но чак сега влезох в блога!
Това което става в момента тук, се очакваше отдавна да стане. Народа се изнесе и си намери по-добри местенца.
За себе си казвам, че ми писна от скандали, злоба и завист, все неща които се вихрят в блога. Дълго време се кефиха на тия неща притежателите на сайта и потриваха доволно ръце от голямата посещаемост, но всяко нещо си има край(само салама има два, но това е друга тема).
Промените, които се извършват в моента ми приличат на бардак, в който сменят леглата вместо курвите!
цитирай
21. cindy - Kroti,
09.01.2010 19:18
няма какво да коментирам повече. :)
Казах достатъчно.
И ме баннаха по този случай, както се и очакваше. Голем прас! :)))))

цитирай
22. pitagorid - Нека и аз да кажа нещо. Аз съм в този ...
13.01.2010 12:54
Нека и аз да кажа нещо.
Аз съм в този блог за да разкажана тези които се интересуват красивите и ценностни неща, които съм видял. Постингите които съм написал нямат много коментари, но за моя изненада се четат много от случайни хора. На ден има над 200-250 прочита. Следователно хората които се интересуват от тях не са от кръга на редовите блогъри а от външни препратки. Коментираните постинги тук за от едни и същи хора които просто се лигавят и не казват нищо съществено
цитирай
23. cindy - pitagorid
13.01.2010 14:13
и аз съм тук за това в общи линии. Но не мога да си затварям очите как това място невероятно запада.
Затова им го казах, не че не си го знаят, а те за благодарност ме баннаха.

Ами не ми се пише, когато наоколо ме залива помия и това си е. Не че съм толкова чувствителна, но ми е обидно да ме манипулират по такъв начин и да ми налагат разни неща, които не ми харесват.
Ще ти пиша в gmail да си поговорим за смислени неща, като фотоапарати примерно! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4117768
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031