Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 09:38 - Весели записи от кол центъра на една банка
Автор: cindy Категория: Забавление   
Прочетен: 7278 Коментари: 13 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



- Добър ден, искам да питам в код 5613 каква наличност има?
- Какъв е този код г-не?
- PIN кода ми е.

- Ало, как мога да кандидатствам за любителски кредит?

- Искам да знам дали сте получили най-накрая моето изявление.

- Имам карта с изкуствен интелект, имам ли свободен в момента , за да пазаря?

- Ало, искам да ви се обадя, за да закрием тая карта, защото сме я изпрали у пералнята!

Ало мога ли да потуша задължението

Ало, искам да проверя дали ми е увеличен дяловия капитал?

- Искам да ви попитам на основания за плащане във вносната бележка номера на кредитната карта и ПИН кода ли да си напиша? (correction)

- Искам да знам какво става, мушкам я, мушкам я,.....мушкам..
- Какво мушкате госпожо?!!
- Картата мушкам.
- Къде госпожо?
- В таковата я мушкам / в банкомата/::))))

Как ми вървят движенията по картата?

- Добър ден, закъсняла съм с плащането, ще имам ли лихво-точки?!!!:)))

- Ало, картата ми е монтирана на един лист, как да я ползвам?!!!

Ало, не съм получил разфасовката на картата!?!

- Забравила съм си ЕГН-то на картата...

Ало, тука сте се обаждали на моралния ми поръчител.........

Ало, кажете от къде да ходя да си купя такава кредиторна карта !?!?

- Момент да си погледна последните 4 цифри на ЕГН-то, защото преди известно време си го смених......

Вчера ви излъчих факс, дали е там????

Ало, дали ми е нормално съзнанието на Евролина?(говори за статуса, състоянието на картата)

Ако нямам повече пари да внасям ще продължавам ли да получавам писма, че съм Ваш почитател???

- Как мога да си получа картата?
- Картата се доставя от куриер на адреса, които сте посочили за кореспонденция.
- А развлечение как ще получавам?
- Ще ви го изпращаме всеки месец по пощата на същия адрес.

Ако ви кажа ЕГН-то можете ли да ме видите как изглеждам?

- Гласувах за вас и сега се обаждам, за да проверя дали сам одобрен?

кл:Получих Пина и банкомата на картата, кога ще получа пощата си? :-0

- Ало, чувате ли ме? Получих си пинко кода, ами с картата как става получаването?

Задължително ли трябва дa казвам името, ако искам да кандидатствам за кредит?

- Ало, добър ден! Трябва да получа кредитна карта, ама още не съм я получил. Получих цифрите пък картата я няма!

Всеки ден по два пъти ли имам право да си греша ПИН кода?

Ако Ви кажа, че съпруга ми е умрял тогава кой ще плаща!!???? Свети Петър ли!!!?

Кога да изпратя жалбата, за да не стане няkоя авария и да не тръгнат мораторни лихви?...

Ако ви кажа номера на GSM-а на жена ми, ще ми кажете ли ПИН кода на нейната кредитна карта.

Ало, с колко ми е увеличена данъчната основа по картата?

Ало, играя за ЕВРОЛАЙ, но още не съм получила пакета?...

За да кандидатствам за вашия кредит трябва ли да членувам в КНСБ?

Не съм получила извлечение за този месец! Може ли да се срещнем някъде и да ми го дадете???

Искам сега на един абориген да обясните как става плащането по тия карти!??!

А: ...Г-не, относно кандидатурата Ви, подадена в офиса на улица Раковска имате отказ, не сте одобрен.
Б: Ама, от самата улица Раковска ли имам отказ?

Я, бързо ме чукнете там да ме видите колко дължа!

А: Добър ден! Имаме карта за 1000 лв. и сме ги изтеглили. Вярно ли е, че ако върнем цялата сума, картата ще стане златна
Б: Не госпожо, ако върнете 1000 лв. ще разполагате с 1000 лв.
А: А-а-а, значи няма да се посребри, така ли? "Щот ми казаха че парите вътре ще се удвоят???

Ало, забравила съм си кода на ПИН картата! Ще може ли да си го разбера???

Ало, обаждам се от името на един държател на карта, който обаче в момента не си държи карта в ръка.

Добър ден, Кадрие Мехмед не е получила инвентара за картата, тва е бабата ми.

А:Запишете си телефона на куриерите, госпожо: 9531001(диктувам девет, пет,
три, хиляда и едно).
Б:А хиляда и едно с две нули ли се пише?

Много ви е висока лихвата, бе; ще си помисля дали да бъда повече кредитор на вашата карта!!!

Добър ден, обажда се Георги Георгиев, искам да разбера кога ми е термина.(!?)

Ало, какво трябва да направя за да я възбудя, защото досега не съм я ползвал?

Ало, опитах да купя нещо, но на постерминатора ми каза, че не може!?!

Ало, имам карта, имам покупка, имам и теглени работи! Мога ли сега да си изтегля и един телевизор?

Ало сега,начукайте ми ЕГН-то на компютъра и ми кажете какво става.

Ако обичате да престанете да ми изпращате любовните ви писма, защото аз се отказах от вас преди 4 месеца!

Ало, получих си кредитната карта, но ПИН-кода нещо се мотка!

Искам да ми направите една консултация, мисла че за този месец ми е последната транзикация, ще може ли да проверите?

Добър ден, изпратих писмо за преиздаване на PIN, но обърках получателя:вместо Би Ар Си написах Би Би Си

Кой е адреса на факса ви?

Ало, факс ли сте?

Ало, обаждам се от Булфона на ъгъла, ще може ли да ми отворите вратата и да ми кажете къде ми е ПИН-а

Добър ден,смятам да изпратя едно голямо оплакване на гръцки език, ясно ли ви е?

Може ли на карта с код три тройки и една петица да ми кажете какво и има?

Искам да си прикрия картата, как може да стане това? (прикрия = закрия:-)

Ако не си платя минимума, прегрешение ли е?

Извинете, колко е работното време на кредитната ми карта, че искам да си закупя един телефон, а не знам дали картата ще работи?

Бихте ли ми казали ЕГН? ? Кое ЕГН, моето или на стоката?

Мога ли да тегля пари в брой от кредитния лимит, който получих като възмездие за една покупка.

На магнитната лента на картата ми има ли моите лични данни под някакъв вид записани невидимо с просто око.

 





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - - Ало, картата ми е монтирана на един лист, как да я ползвам?!!!
26.11.2010 09:41
Това е трепач!

Поздрав
Валя
цитирай
2. demar - Ех, ех.от смях си забравих ЕГН то на телефона.
26.11.2010 10:04
Добре ще не съм факс, че....лошо.
цитирай
3. cindy - Сите са трепач!
26.11.2010 10:41
:)
цитирай
4. cindy - Внимавай да не си изтървеш термина и да тръгнат мораторни лихви!
26.11.2010 10:42
:))))
цитирай
5. djgator - cindy
26.11.2010 10:50
:))))) Съвсем разби дисциплината в офиса, спуках се от смях :))
цитирай
6. cindy - dj,
26.11.2010 10:56
напротив, зАчети го на колегите и ще сплотите колектива! Тийм-билдинг ви не требе! :))))
цитирай
7. cell - Върха на нет остроумието ,не знам дали има такава дума ,ако няма - това,cindy, е старта !Браво ,за целия постинга и мерси ,cindy:-)))
26.11.2010 11:08
Б:А хиляда и едно с две нули ли се пише?
Отг. : с три ,запишете си го в "термина"
цитирай
8. cindy - cell,
26.11.2010 11:54
това не е нет остроумие, ами живият живот! :)
Весел ден и още по-весел уикенд! :))
цитирай
9. hristo27 - "Добър ден, обажда се Георги Георгиев, искам да разбера кога ми е термина.(!?) "
27.11.2010 18:05
Тоя обра точките!
цитирай
10. cindy - hristo,
27.11.2010 18:45
"терминът" си е важен, откъдето и да го погледнеш :)
цитирай
11. balgarski7vinarki - Super, tochno taka si e
27.11.2010 21:42
Mnogo e veselo...Ehe. "Smjatam da izpratia edno goljamo oplakvane nagrazki ezik, jasno li vi e?..."Poly kala...skromni malki tarikati.
цитирай
12. cindy - Сигурно
27.11.2010 23:13
Звучат като вицове, но май са си верни :)
цитирай
13. injir - , , . . . а хиляда и едно с две нули ли се ...
04.12.2010 23:44
,,...а хиляда и едно с две нули ли се пише...,, :))) Браво,все пак!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4126744
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930