Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 17:31 - Адски си падам по деактивирането на постинги
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 17184 Коментари: 45 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Чувствам се направо като в серия от "Смъртоносно оръжие", но без да се чудя дали да срежа зелената или червената жица, за да деактивирам бомбата!

Тука просто си натискам "Деактивирай", после за сигурност пак ме пита дали съм сигурна относно деактивацията и трябва да потвърдя.

А не като преди дето можеше да изтриеш постинг докато мигнеш и не ти искаше потвърждение. Така в суматохата си изтрих един "ценен" постинг.

Така че нововъведението от една странме ме кефи, обезвредените постинги ги събирам в мазето - демек Архива.

Но питам и аз, както и други люде, как мога да ги деактивирам окончателно сиреч да ги изтрия, ако реша, м ????????

Защото, ако не мога, това ми нарушава свободата на словото - тоест да пиша и бриша, когато и каквото намеря за добре.

Защо отпадна възможността за триене, мож ли някой да ми обЯсни???
:))





Гласувай:
20



1. miralyub - не съм пробвала новостта, призн...
19.04.2010 17:35
не съм пробвала новостта, признавам.
но имам забележка за друго.
на мен след редакция на постинг спират да ми идват на мейла съобщения за нови коментари...
цитирай
2. cindy - Понеже ми е досадно
19.04.2010 17:43
да си следя коментарите чрез мейла, идея си нямам за този проблем. Не знам какво се случва след редакция на постинг. Затова имам преглeд на коментарите, за да виждам кой къде коментира.

Но това, че не мога да изтрия постинги, ако реша, ме дразни. Защо трябва нещо да складирам в мазето, ако съм решила да го дилийтна?
Не че ми пречи кой знае колко, но ми нарушава правата некакси :))))
цитирай
3. valben - А бре, опитай всичко! Да не ти пука! ...
19.04.2010 17:43
А бре, опитай всичко! Да не ти пука! :)))
цитирай
4. cindy - Откъде знаеш, че не съм опитала? :)
19.04.2010 17:45
Ми не се трият пущините и туй то!
Направо са НЕДОСЕГАЕМИ! :))))) и неизтриваеми... :)
цитирай
5. gothic - Кво е това деактивиране бре, хора?
19.04.2010 18:15
Кво е това деактивиране бре, хора?
цитирай
6. phoenix2000 - Еми помисли малко
19.04.2010 18:27
Първо ги активираш отново, за малко, колкото да ти паднат под ножа и после ... хац ... изтриване. Май има няква логика?

Втори вариат имаш стара версия на интерент експлорер или там каквото и да, трябва да се ъпдейтва, като професионален сапьор ме разбра надявам се
цитирай
7. bizcocho - :)Аз лично много им харесвам това ...
19.04.2010 18:43
:)Аз лично много им харесвам това решение :)
цитирай
8. cindy - Комши,
19.04.2010 19:03
бе ти некъде из облаците ли витаеш?

Виж че вече под постинга се мъдри Редактирай, Деактивирай. Няма Изтрий.

цитирай
9. cindy - феникс,
19.04.2010 19:09
с какво ще го изтриеш, молим? Не става с Del. Няма предвидена такава опция в новото меню. Други идеи някакви? :)

Имам най-новата версия на Windows 7.0. , така че всичко ми е ОК технически погледнато.:))

цитирай
10. cindy - bizcocho,
19.04.2010 19:10
какво толкова ти харесва в това решение? :)
Не се ли чувстваш с вързани ръце по въпроса за изтриването като изконно блогърско право? :))

цитирай
11. pumona - Привет!
19.04.2010 21:01
И аз съм се замисляла над този въпрос. Предположих, че аз нещо не откривам тук в Блог точка беге! Та затова си трая. Но пък си размишлявах над темата - колко хубаво е - за първи път - реченото, написаното, вместо да потъва в бездната, то остава вовеки веков. Не е като да затриеш, една творба, независимо добра или лоша. О с т а в а з а в и н а г и! хаха
Пък, кой знае - може след време - да се окаже шедьовър - след смъртта ми де! :) Весело! Аз си прая кот си зная, тук в моя блог - не важи!
цитирай
12. martiniki - и аз опитах
19.04.2010 22:10
не се трият :( дори си излизат най-безпроблемно при търсене в мрежата, иииииииииизначи
цитирай
13. sestra - На мен пък днес
20.04.2010 00:04
ми се наложи след една редакция да пускам 4 пъти постинга, докато излезе най-после редактиран. Нещо не съм разбрала или какво?..
цитирай
14. eien - И аз питах в постинга на ладо по същия въпрос
20.04.2010 04:44
и той ми отговори.
Знам ли? Но не видях американски, английски и японски блогове с такава опция. Сега ще прегледам за повече яснота китайските.
цитирай
15. malkiatprintz - И аз чак сега обръщам внимание. З...
20.04.2010 06:58
И аз чак сега обръщам внимание. Засега не ми се е налагало да го използвам... :)
цитирай
16. cindy - pumona,
20.04.2010 09:00
много те е избило на лирика нещо :)
Като остане во веки веков у Архива, никой не го грее особено.
Става дума за това, че не можеш да си упражниш исконото право за триене!!!! Което лично според мен е възмутително!
цитирай
17. cindy - martiniki,
20.04.2010 09:01
направо безсмътрни са станали, мамка им! :)
цитирай
18. cindy - sestro,
20.04.2010 09:11
при мене в последния постинг колкото пъти добавях текст, толкова пъти се разместиха снимките. Затова изтрих първия постинг и изпробвах опцията за деактивиране.
цитирай
19. cindy - eien,
20.04.2010 09:12
lado от възмута се деактивирал тотално.
цитирай
20. cindy - malkiatprinz,
20.04.2010 09:14
не е въпросът дали ти се налага, а дали можеш да го направиш, ако искаш.

цитирай
21. cindy - shtrakalke,
20.04.2010 09:17
за черновите ВСЕ ОЩЕ има опция Изтрий маркираните.
Възползвай се докато е време :))))
цитирай
22. eien - Предлагам опция и да...
20.04.2010 09:27
Да има мир!
Модераторите да прибавят освен "ДЕАКТИВИРАНЕ", също и "ИЗТРИЙ". А блогерът да решава, кое го устройва.
Кое е сложното и за модератори, и за блогерите да се действа по този начин? С избор!
цитирай
23. cindy - Мдам,
20.04.2010 09:43
добре би било :)
цитирай
24. cindy - Хмм
20.04.2010 10:04
има начин, но не е точно това, което ми се иска.
Виж постинг ХХХ по-напред.
цитирай
25. dgv - Присъединявам се към протеста ти. ...
20.04.2010 10:51
Присъединявам се към протеста ти. Не виждам причина да не същесствуват и двете опции - Деактивирай и Изтривай
цитирай
26. cindy - Ами и аз не виждам,
20.04.2010 10:54
защото който е решил да се трие ще намери начин да го направи. Ама защо трябва да не е регламентирано това му право?

цитирай
27. mar86 - и на мен ми харесва;)
20.04.2010 11:40
само се чудя, дали не е умишлено липсата на "изтрий".
ако постингът (като най-коментиран) отиде по някои новинарски сайтове, нали си спомняте, уведомиха ни, че ще ни правят известни и аз го деактивирам дали ще продължава да се вижда и чете там? имах случай, когато мой постинг се появи в Днес.бг, аз го изтрих и след това заглавието там водеше все към общия кюп на Блог.бг (началната страница)
цитирай
28. ledzeppelin - ...
20.04.2010 11:43
дам,и аз забелязах,че няма изтрий...много кофти.
цитирай
29. cindy - Хич не се и чудя :)
20.04.2010 11:52
Естествено че е умишлено и това ме дразни.
Ами същото се случва, ако си изтриеше преди това човек постинг по погрешка. Бях сложила един в блогрола, после случайно го изтрих. Като кликнеше човек на него му излизаше началото на блога ми.
Като го деактивираш само ти ще можеш тайничко да му се радваш :))
цитирай
30. cindy - Кофти е,
20.04.2010 11:54
щото все едно насила те превръщат в Плюшкин някакъв и да държиш на склад (в Архив де) неща, които искаш да разкараш. В крайна сметка това си е твое право - да пишеш, да триеш. каквото си искаш :)
цитирай
31. mar86 - cindy
20.04.2010 12:02
аз например не искам да ме четат по други сайтове, щом съм преценила да пиша тук, искам да се вижда само тук (това много го коментирахме вече, та втръсна) и въпреки всичко сега ако се появя в Днес.бг (блогове) и с деактивирането постингът ми пак продължава да се чете там, вече не съм съгласна, това е посегателство върху правото ти да правиш с "отрочето" си каквото искаш...искам си бутона "изтрий"
цитирай
32. ren - а няма ли как да си изтрия блога въ...
20.04.2010 12:04
а няма ли как да си изтрия блога въобще?...много се опитвах преди, но пък може вече да са го направили, а?
цитирай
33. cindy - марче,
20.04.2010 12:13
да ти имам проблемите :))
Понеже не съм удостоявана с рядката чест да се появя в днес.бг нещо ми се губи тръпката на това преживяване :) Но веднъж като си пуснах търсачка се оказах цитирана в някакъв форум с постинга ми за мъжете. Направо като класичка се почувствах, щото и линкче бяха дали към цялостото ми творчество. :)))
Майтапя се, ясно че като не искаш, не би следвало да се подвизаваш другаде.
Но пък не мисля, че ако деактивираш постинга ще може да се чете в днес.бг.

Ми и аз си го искам бутона за триене, инче ми се нарушават правата!

By the way, отидох в днес.бг и не видях блогове, преди имаше колонка някаква, сега не я видях. Дай линк, може да не гледам баш, къде си требе :)
цитирай
34. cindy - ren,
20.04.2010 12:23
ни мойш! :)
Вече и постингите ни мойш, тук ще си до гроб! :))
цитирай
35. mar86 - cindy
20.04.2010 12:51
аааа, там са си:))) като отидеш в Днес.бг, след това на секция България и се виждат:)))
http://www.dnes.bg/index.php?cat=1
е няма опасност пак да се появя, започнах да пиша по-умерено;))) а и съм наказана:((((, но веднъж, макар и наказана пак се появих там с темата за тантрическия секс...хахахахах сега съм я скрила в мазето:))))))

рен - можеш, можеш - най-долу в зелено на Инвестор има раздел "Пишете ни", пускаш им съобщение, че искаш да изтрият блога ти и готово!!! аз лично съм го правила вече два пъти, е не реагират веднага, но аз си го копирам и го пращам нон стоп, докато им писне, а и им тегля по една, та тогава веднага реагират;))) :РРР
цитирай
36. cindy - mar,
20.04.2010 13:28
сега ще ида да се полюбувам :)

То ясно, че ако се примолиш много упорито могат да те изтрият, ама имах предвид, че сам не можеш да го направиш. Блоговите "самоубийства" са недопустими :)
цитирай
37. cindy - Ами, stef,
20.04.2010 17:08
аз много рядко трия. Досега да съм изтрила 1-2 постинга най-много. Ми мило ми е, що да си ги трия рожбичките ? :))
Но пък от друга страна искам да имам възможност да го правя като реша, а не да се чувствам с вързани ръце. Това ме нервира.

Един постинг има малко по-напред - XXX. Беше една чернова, от която ми изчезнаха разни снимки. После му изтрих съдържанието, мога да го деактивирам, но не искам.
Искам да го ИЗТРИЯ, а не мога. Как да не се изнерви човек? :))))
цитирай
38. cindy - Прави каквото искаш,
20.04.2010 17:18
това си е моят блог и ще правя каквото реша, капиш? :) Предполагам, че прегледа на коментарите те е изнервил.

Не знам какво те прихвана, а и не искам да гадая. Лека вечер! :)
цитирай
39. анонимен - blog.bg FOREVER
20.04.2010 19:25
1. Блог може да се трие само от админите. При желание можете да им напишете е-мейл и те ще го изтрият - или поне така обещават.
2. На протеста ми, че няма функция "ИЗТРИЙ" ме информираха, че видите ли има "ДЕАКТИВИРАЙ"
3. На коментара ми, че има съществена разлика между двете - отговор няма.

Предлагам на всички недоволни, да споделят ето тук:

http://blogbg.blog.bg/technology/2010/04/15/novi-funkcionalnosti-v-blog-bg.528869,

не че очаквам от това да произтече нещо положително. Както нямаше резултат когато протестирахме срещу преместването на последните публикувани най-долу.
Самата аз вече преди да архивирам даден постинг му изтривам съдържанието. Така в архива остава само заглавието. Да си го пазят во веки, ако желаят.
цитирай
40. cindy - lubopitko,
20.04.2010 23:13
не знам дали има смисъл да пиша там, след това което съм изписала тука.

Няма начин да не са го видели щом са го окичили с двете почетни грамоти най-отгоре. И к'во от това? :)
цитирай
41. анонимен - 42. cindy - liubopitko
20.04.2010 23:33
Според мен тия неща отгоре си се цвъкат автоматично. А админите на блог-а надали са някакви свръхчовеци дето изчитат всичко публикувано. Моето мнение е, че е безсмислено да спорим с тях от личните си блогове, вместо да им заявим какво точно мислим за "подобренията" им в собствения им блог. За съжаление обаче констатацията "И к'во от това?" важи тук с пълна сила. :)
цитирай
42. cindy - Начи, не съм съгласна :)
20.04.2010 23:45
Не си се цвъкат автоматично, щото постингите все ги местят от тука там :))
Ми не ми пречи и там да напиша, боли ме кон/кура дет се вика :)
цитирай
43. mar86 - cindy
21.04.2010 12:20
cindy написа:
това си е моят блог и ще правя каквото реша, капиш? :) Предполагам, че прегледа на коментарите те е изнервил.

Не знам какво те прихвана, а и не искам да гадая. Лека вечер! :)


изненадах се от този ти коментар, не за друго, а защото аз често ползвам точно това "капиш?" някой анонимен се е представил за мен ли или пък клонингът http://mar85.blog.bg/ ми пак е започнал да цвъка коментари?
имам доста "доброжелатели", но нека живеят и те, щом така разбират живота...няколкото анонимни коментара и в моята тема ме светнаха какво е станало:))) аз никога не коментирам анонимно, достатъчно откровена съм и винаги стоя зад името/ника си!
цитирай
44. cindy - mar4e,
21.04.2010 14:19
ни съ къхъри, нема нищо общо с теб! :)
Просто един блогър си изтри коментарите по неведоми причини. Пък аз мойте ги оставих.
Приятен усмихнат ден! :)
цитирай
45. mar86 - cindy
21.04.2010 14:22
благодаря за пояснението:)))
аз модерация нямам, но издайническата ми поща винаги ми е от полза!!!
приятен ден и на теб:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4115084
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031