Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2008 13:56 - Какво се случва при мобилните оператори
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1919 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2008 14:05


Пътувам сутринта в трамвая. С едно отворено око все пак се ориентирам в обстановката. Другото, както и мозъкът ми още спят. Звъни ми телефона – насреща бодро „Добро утро” и после един господин ми се кара, че вече четири пъти му звъня. А сега! Даже не съм си и помислила, но приемам инфото за достоверно и почвам да се извинявам, кълна се, че не е нарочно и дори ако имах пепелник под ръка щях да си посипя главата с пепел. Но нямам, возя се в трамвая, ако не сте забравили.   И спя, защото вчера пак добре се проявих с дегустациите. Установихме, че след всяка нова дегустация ставаме все по-добри и по-добри. Без майтап! Този път дегустирахме и в най-отбраната компания. Почти целият парламент беше там и други много лични люде – онези известни археолози, артисти, посланици – изобщо цветът се бяхме събрали. Толкова задушевно се получи в един момент, че излязохме в градината за глътка въздух, после пак обратно, че дългът ни зове. Както казах кворумът от страна на народните представители беше по-голям отколкото по време на петъчния парламентарен контрол, пък и с дегустациите и мезенцата много добре се справяха, ако беше така и с другото цена нямаше да имат. Ама айде да не се заяждам, там на софрата всички сме равни, а някои даже са по-равни.   Пък и сума интересни неща научихме - за малолактичната ферментация във френски дъбови бъчви, за врачанската теменуга (това е сорт грозде), за послевкуса с мускатови нотки и т.н. А и примерно знаете ли, че има бял мавруд? Това е бяло вино правено от червено грозде – е на това му се вика магия. :) И цитирам: „То притежава искрящ цвят със сламено жълти нюанси; аромат на круша и ананас; вкус на зелена ябълка, пъпеш и ароматни цветисти нотки. Добър финал с усещане за топлина и мекота.” – а на това пък направо му се вика поезия …   Сори, отплеснах се, но винцето винаги може да те докара до лирично отклонение. Да се върна при телефоните. След като ми се накара, господинът ми казва „Можеш да пуснеш пост „Какво се случва в м…” Счу ми се „моргата” Викам си „Тоя много се е налютил нещо, щом чак в моргата е решил да ме праща”. „Моля?” – питам за всеки случай, защото си мисля, че за моргата ми е още рано. „Какво се случва в М-тел” – повтаря той. Аааа, това вече е друга работа, колко му е пост да пусна. Ей на – точно това правя в момента, вече по поръчка работя, както се вижда. Но понеже не съм към M-tel си позволих волността да се отклоня от инструкциите. „И си заключи телефона” – нарежда ми той. Слушам и изпълнявам – веднага го заключих.   Всъщност повярвах, че е така с обажданията, защото не ми се случва за пръв път. Поне 3-4 пъти ми се е случвало. Обаждат ми се хора и ме питат „За какво си ме търсила?” „Кой, аз ли?” – чудя се- „Не съм”. Обаче една колежка даже извади телефона си и доказателството беше там – имаше звънене от моя номер. Една друга ми обясняваше как сутринта ме чула да се разхождам из къщи, докато се приготвям за работа. А пък веднъж като се бяхме събрали компания ни звъннаха по стационарния, за да се включат в разговора, който са проследили по моя мобилен. И сега стигам до същината на писанието – дали моят телефон проявява самоинициатива да се грижи за социалния ми живот, дали пък не съм жертва на Мобилна конспирация с цел да ме набутват периодически и още други дали-та ми се въртят в главата. А вие как мислите?  На вас случвало ли ви се е?  :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neanonimen - Ей, дегустаторке, нищо не може дати ...
15.05.2008 14:47
Ей,дегустаторке,нищо не може дати убегне.Остави Мтел,кажи кое вино е най хубаво,разбира се от тези които са достъпни,по магазините?
цитирай
2. cindy - Ееее, най-накрая пак да се сетиш за мене :)
15.05.2008 15:05
Точно се чудех за какво ми беше да го печеля този кастинг, като изчезна яко дим.
Ако ще говорим сериозно за винцата - според мен и солидния ми вече дегустаторски опит (да е жива и здрава г-жа Сендова, че ги организира тези дегустации :))))) вината от Русе са много хубави. Независимо дали от Винпром - Русе или частните изби. Вчера примерно пих едно страхотно вино Levent Traminer. Бях наблегнала на белите вина. Имаше и едно страхотно шампанизирано вино на Mirolio. От червените - едно много яко е Enira. Mezzek също са много добри вина - вчера пробвах бялото и розето. Абе като цяло вината бяха супер. Предишен път много харесах на Винпром Русе Каберне-совиньон. Хубави вина може да намериш в магазина на Винпром на Лавеле близо до Съдебната палата. Там видях, че го има това вино и цената му е прилична - към 8-9 лева.
Айде сега както казва колежката - 5 лв. по мойта сметка за инфото. :))))))

P.S. Понеже съм добра душа - ето ти и бонус - това ми е предния пост за дегустациите
http://cindy.blog.bg/viewpost.php?id=142882
цитирай
3. neanonimen - Благодаря ти за информ. но за 5-те лв ...
15.05.2008 15:38
Благодаря ти за информ.но за 5-те лв няма да се разберем(нали ми видя купчето-неам дребни)А за кастинга,ти кво май взе да се дърпаш?Само дето казваш че си добра душа;
цитирай
4. cindy - Какво има да се дърпам,
15.05.2008 17:53
като ти оттогава не си се и мяркал :)

Като неаш дребни, дай да закръглим сметката. Понеже дегустацията беше на отличени вина - демек с награди и медали, мога да те светна кои са и от кои изби по-подробно и ти ще дадеш некоя пачка от купа. :)))))))
цитирай
5. july26 - Не можеш ги разбра това мъжете...
15.05.2008 20:40
Не стига,че уважаващи себе си дами им звънят многократно,което би трябвало най-малкото да ги ласкае,че са обект на някакво внимание от тяхна страна, ами и после им нареждат едно или друго!
Такива просто ги отрязвай друг път и изобщо не им се връзвай! И им позвъни нарочно след това,ама между 00.00 и.06.30ч сутринта ! Хайде де ,те ще ти казват на тебе какво да правиш!
:))))
цитирай
6. cindy - Как да ги разбереш ...
16.05.2008 09:09
еех...
Ако можеше жените да разберат мъжете и обратното, необходимостта от съществуването примерно на blog.bg щеше тотално да отпадне. :))))
цитирай
7. fenris - хъм
16.05.2008 16:21
как ще ни разберете а? КАто мислиме различно!Ние мислим по два начина а вие по един! Какъв ти е джеесема? Моя сименс, обичаше да ми се логва в интернет и там да ми се рови, и то без разрешение от мен за това го смених!:)
цитирай
8. cindy - Ами и моят е Сименс,
16.05.2008 16:53
явно породата им е такава на Сименсите :)
А я кажи по-подробно за начините - кои са вашите два и кой е нашият един?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4132080
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930