Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 11:59 - Сутрешни "умозрения" :)
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1201 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 26.11.2008 14:45



   Вече е обедно, но такива мисли ми се мотаеха из главата сутринта като отивах на работа. За запознатите с житие-битието ми – тоест тези, които ми гостуват в блога от време на време, не е новина, че ми гръмна оня ден диска на компа. За два дена още не съм изпаднала в някакви супер драматични ситуации по този случай, въпреки зейналата информационна яма. В пощата сигурно имах архивирани хиляди писма, оставени като „сламки” и ако се наложи нещо да показвам и доказвам. А веднъж оставени, кога пак ще ги преглеждате и разчиствате? Накратко – никогиш! По същата логика си бях лепила всякакви документи на Desktop-a да са ми уж под ръка и да не ги качвам в My documents, за да не натоварвам излишно мрежата. И от тях нямам засега въпиюща нужда. Пък кой знае…   И затова се замислих – май добре, че се отървах от цялата тази информация. „Богът на дисковете” милостиво ме освободи от необходимостта да преглеждам и разчиствам, като разчисти всичко от раз. По същия начин не мислите ли, че в живота се затрупваме с купчини безполезни и излишни неща, купени по волята на някакъв импулс и после събиращи прахоляка по шкафове и рафтове. Вече не се водя по такива импулси като купувам нещо – първо мисля дали наистина ми е необходима тази вещ или след първоначалната еуфория няма да отлежава в някой шкаф. Или пък колко често ще я ползвам. Имате ли примерно електрическа четка за зъби? Щото аз имам и съм я ползвала 2-3 пъти. По ми е лесно с „ръчната”четка да свърша работа, защото и без това ми се спи вечер и нямам време да превръщам миенето на зъби в ритуал, четкайки грижливо зъб по зъб – както е според „електротехнологията”.   Цялата „:индустрия” наречена маркетинг ви кара постоянно да изпитвате нужда от все повече и по-нови неща. Постоянно ви навират какво ли не в очите и ви казват – без това не можете! И вие гледате – комшията го има, приятелите – също, що да оставате по-назад. И се почва – като в оная песен на Георги Христов – “ИСКАМ ОЩЕ И ОЩЕ И ОЩЕ…. “. Трябва ми, не трябва ми – ИСКАМ ГО!!!   И не е въпросът само да го купиш, всяка вещ после си иска и тя вниманието и грижите – все едно оживява. Знаете ли принципът на маркетинга AIDA? Основното в него е буквата D – “desire”. То от много „дизайър” сме в това положение сега – всеки много ама твърде много „дизайър” какво ли не. И друго много се чудя – нали светът се управлява уж от умни люде – ако не са те много умни, поне са обкръжени от маса съветници – кой от кой по умни. Нали се дават Нобелови награди по икономика – намерили хората закономерности в икономическата джунгла. И после – к’во – мине не мине време – айде пак рецесия, айде стегайте коланите, чета днес, че ни чака икономически колапс през 2009 и си викам – е, има време, дай да изкараме празниците и после ще му мислим.   Естествено всичко си е пари и власт – умните карат тъпите да бачкат. Ей затова не бачкам и го пиша тоя пост през работно време – защото както казват братя Стругацки – като бачкаш само увеличаваш ентропията във вселената. Пък както сме затънали от всякъде мога единствено тази услуга да направя на човечеството – да не усложнявам поне вселенската ситуация :))))

Абе я по-добре се настройте празнично, то каквото ще става, тъй и тъй ще си стане. Желая ви да устискате успешно до празниците, мисля даже и по-отрано да ги запразнувам - взимам си отпуск и от средата на другия месец - life is life! The same to you! :)













Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didim - всяко
26.11.2008 18:04
зло за добро...
цитирай
2. cindy - Тъй си е -
26.11.2008 18:06
като оня лаф за лимона и лимонадата :)
цитирай
3. anlov - Ей това се нарича "антикризисна програма"!
27.11.2008 07:58
Яко ме изкефи.
цитирай
4. cindy - Мерси, Ангел :)
27.11.2008 08:59
Ами така де - и да се тръшкаме и да не се тръшкаме все тая. Нали виждаш, че нарочно ни побъркват отвсякъде - за да могат по-лесно да пълнят джоба, като сме такива ошашавени. Тия кризи да не ни ги праща дедо Боже? Нали са пак от онея същите, дето после ни казват как да се измъкваме от тях.
Всичко е суета... и пари ...и ...
:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4130744
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930