Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 13:15 - Нещата, които харесвам
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1615 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 08.05.2009 15:00




Въпреки, че съм тройно предизвикана - от johnnie и vihra, а първият дотолкова се е увлякъл, че ме е предизвикал два пъти, няма да изброявам 30 неща, които ми харесват, да видим до колко ще ги докарам.

Нещата, които изброявам не са подредени по важност, а съвсем импровизирано.

Значи първото го споменах при vihra -  харесвам танците, всякакви - без изключение. Не танцувам само класически балет и не хвърлям гюбеци. Но балета много обичам да го гледам - и класика, и модерен. Затова във Виена веднага се засилих в Операта при Жизел.

2. Харесвам, когато слъцето сутрин осветява стаята и когато отворя очи се усмихвам и си мисля какви хубави неща ще ми донесе днешният ден...
              

  image  

3. Харесвам кучета, особено малки бебоци, много са готини. Този е някакъв дворен селски модел, но пък е сладур.

  image  

4. Харесвам водопади, независмо от големината - може и кротко да църцорят, пак ми харесват. Предвидената снимка на едно водопадче не пожела да се качи, ако намеря друга ще сложа. Сега една горска пътека за компенсация, пък и тях ги харесвам.


 
image  

5. Харесвам планината и гората, и в множествено число също. Добре, казано другояче харесвам природата и причудливите форми, които създава.


 
image  


6. Харесвам и морето - не плувам особено добре, но колкото да не се удавя се справям. Имах и такъв случай и тогава установих, че добре се задържам над повърхността и без да се нагълтам с вода. Но на морето повече ми харесва купонджийската атмосфера, иначе припичането на плажа ми е отврат.



  image  



7. Харесвам хора с чувство за хумор. Те са и усмихнати по принцип. Онези, които ходят все едно имат молив отзад не са ми особено симпатични :)))


8. Харесвам добре поддържани мъже, ухаещи на чисто. А не мазни коси и миризма на тигър. Имах един такъв колега - младо, хубаво момче, но явно имаше проблеми с обонянието или смяташе, че натуралната му миризма е много секси. Със сигурност не беше! :)


9. Харесвам жени, които умеят да шофират и при това много добре. Направо им се възхищавам! :) Имам книжка, но съм карала 2-3 пъти и в тази лудница точно на Сточна гара ме засече някакъв кретен, после пък друг един на Лъвов мост и направо ми се уби желанието за шофиране. Не съжалявам особено, предвид как се кара в София, все едно война водиш, но си е някаква свобода. Евала на мацките, които добре се справят! :)


10. И накрая - харесвам една лъчезарна личност, която ме гледа от огледалото :))


Предизвиквам всеки, който желае да го предизвикам. Моля, не се блъскайте :))))








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ха,и аз те харесвам!!!
08.05.2009 13:22
ти си позитивна личност,нищо,че обичаш от време на време да хапеш:)))всичко което си изброила харесвам и аз,а балета обожавам(играла съм 10 години) и Жизел ми е любимия(завиждам ти благородно,че си имала възможност да го гледаш на такава голяма сцена)!нещо се увлякох май:)))абе .....явно си готина!!:))
цитирай
2. cindy - vihra,
08.05.2009 14:11
теб пък кога те ухапах? Затова ли те друсат бесовете? :)))
Шегувам се, не си съчинявай! :)
Не съм играла балет, иначе можеше да спретнем едно Па-де-дьо :)))
Ама защо пък да не потърся някое в Тюбето, както стана романтично :)
цитирай
3. johnniewalker - Успокоих се ;-)
08.05.2009 17:47
хубави неща харесваш, не може да се отрече. Поздрав!
цитирай
4. cindy - А и
08.05.2009 18:05
хубавите неща ме харесват :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4132083
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930