Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 22:28 - Из засада
Автор: cindy Категория: Други   
Прочетен: 1831 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 09.11.2009 22:39


 

 

 

Това ми е едно временно впечатление като отивах на работа днес. Метрото си е една пълна гъчкана, писала съм за това, пък и маса хора го знаят от собствен опит. Така че, знаем си го и на никого не прави вече впечтление. Понеже се пробвам да се правя на по-хитра и да избягвам тарапаната, съм си намерила подходящ за моето време тайминг.

 

Дотук добре. Но като слизам днес дочувам някакъв скандал, съпроводен с думите „ Ами аз ... за един лев....няма да се  разкарвам...”  На прима виста не мога да преценя ситуацията, пък и ми се спи. Отговорът обаче  ме насочва към основната идея: „Ние сме тук, за да проверяваме!” Ми да цъфнала е проверка по трасето точно в час пик да ви преглежда билетчетата или картите.

 

Ами да вече е ясно защо е възникнал конфликт. Всеки се дразни като го проверяват по два пъти за едно и също нещо! И аз ги мразя тези пинизи. Като веднъж съм доказала, че съм изрядна, на следващия проверяващ ще му рипна на гушата!

 

Тук не е като по други метростанции по света или в частност  по Европата, дето си влизаш гратис, пък после ще си доказваш „правата”. По нашите си „дестинации” в метрото първо се таксуваш и после влизаш. Значи си –РЕДОВЕН. Системата е такава. И ако после те гепсат, пак да се доказваш, при положение, че бързаш за работа – ами разбира се, че ще им вдигнеш СКАНДАЛ!

 

Понеже съм учила и Право, помежду другото, за едно и също нещо не можеш да отговаряш два пъти! Тук темата е друга, но наистина е изнервящо това безумие и по този начин.

 

Нямам нищо против хората, които проверяват, това им е работата и затова им плащат. Но онези, които издават безумните инструкции, те са ми по-интересни. Добре, сложили сте навсякъде апарати, дето и пиле не може да префръкне. И после чий го дирите отново – дали не е прехвъркАло случайно некое си пиле? И затова дебне контрола? Май ще ви излезе по-скъпо от „пилето” ми се чини...

 

 

 

 

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Права си!
09.11.2009 22:39
Няма как да влезеш в метрото, ако не си с редовен билет или карта. За какво са нужни въобще контрольори там?
цитирай
2. cindy - Ами аз това питам?
09.11.2009 22:41
Не можеш да направиш на метрото "двойна защита", а пък държавата ти да е като разграден двор.
Тъпо е!

цитирай
3. malkiatprintz - Ред и дисциплина трябва! :) Ти може и ...
10.11.2009 05:10
Ред и дисциплина трябва! :) Ти може и да си учила право, ама на тях какво им пука за правото? Проверки е важно да има....
цитирай
4. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
10.11.2009 13:30
Е нали някой трябва да смуче парици и да се хвали, че отворил нови работни места, пък били те напълно ненужни...
цитирай
5. cindy - malkiatprinz,
10.11.2009 15:00
ти май си някакъв прероден прусак! :)
Знам, че се шегуваш, но наистина ми се видя тъпо. А още повече, че беше сутринта баш у най-големата навалица и стълпотворение на станция Сердика, където всяка сутрин е като манифестация.
цитирай
6. cindy - voinyt,
10.11.2009 15:01
нали знаеш има един лаф - "с трици маймуни да ловят", та така ...
цитирай
7. benra - отвратително
10.11.2009 17:35
е това с двойната проверка.Аз един път директно им заявих,че няма да си свалям раницата от гърба и да ровя за картата, в лудницата.Отгоре на всичко закъснявах за йога
цитирай
8. cindy - benra,
10.11.2009 20:26
кога става това?
Скоро ли?
За пръв път го видях вчера, то май като епидемия е станало... :)
цитирай
9. malkiatprintz - ти май си някакъв прероден прусак! ...
10.11.2009 23:43
cindy написа:
ти май си някакъв прероден прусак! :)
Знам, че се шегуваш, но наистина ми се видя тъпо. А още повече, че беше сутринта баш у най-големата навалица и стълпотворение на станция Сердика, където всяка сутрин е като манифестация.


Никакъв прусак – най много римски легионер ;) А че се шегувам, то е ясно: когато е направено така, че да не можеш да влезеш без билет, няма какво да се занимават с глупости.
цитирай
10. cindy - Хи-хи:)
11.11.2009 09:29
Това за римския легионер ми хареса, чак си го представих! :))
цитирай
11. benra - кога става това? Скоро ли? За ...
11.11.2009 09:30
cindy написа:
кога става това?
Скоро ли?
За пръв път го видях вчера, то май като епидемия е станало... :)

ааа...на мен ми се е случвало поне 5 пъти.Първият път беше лятото и втората проверка беше долу на ескалаторите на Сердика. А това, което разказах беше точно преди две седмици в отрязъка Сердика-Опълченска, нали се сещаш за каква лудница става въпрос.
цитирай
12. cindy - Не знаех, че толкова са зачестили :)
11.11.2009 10:14
Там винаги си е лудница и това като за капак! Скандал му е майката и туй то, да ги откаже от този тъп почин! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cindy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4133725
Постинги: 562
Коментари: 8978
Гласове: 20310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930